شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با زننده گل پرسپولیس در دربی 80
علیپور: بعد از گل 10 دقیقه گیج بودم

شهروند| شاید خوش‌بین‌ترین هوادار تیم پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد علی علیپور که در بازی‌های قبل یک نیمکت‌نشین صرف بود، در بازی مهم دربی از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار بگیرد ولی این اتفاق افتاد و علیپور مهم‌ترین گل تاریخ زندگی ورزشی‌اش را به ثمر رساند. حرف‌های این مهاجم جوان بعد از به ثمررساندن گل برتری پرسپولیس در دربی 80 جالب توجه است.
پیروزی، حقمان بود
علیپور گفت‌وگوی خود با «شهروند» را با صحبت درباره روند مسابقه آغاز کرد: «تیم ما بسیار خوب بازی کرد. در تمام دقایق تیم برتر میدان بودیم و این پیروزی حق ما بود. از سوی دیگر بسیار خوشحالم که این پیروزی با گل من رقم خورد.»
10 دقیقه گیج بودم!
مهاجم جوان پرسپولیس درباره گلی که به ثمر رساند، نیز توضیح داد: «در آن صحنه من روی تیر دو جایگیری کرده و منتظر بودم ارسال نوروزی به سمتم بیاید که همین‌طور شد. تمرکز زیادی کردم و خوشبختانه ضربه‌ام به همانجایی رفت که باید. هرگز فکر نمی‌کردم این اتفاق برایم رخ دهد و در اولین بازی‌ام در دربی گل بزنم اما لطف خدا شامل حالم شد. شاید باورتان نشود اما هیچ‌چیز از آن لحظات یادم نیست. فقط به یاد دارم گل زدم و بعد از آن تا 10 دقیقه در زمین گیج بودم. اصلا باور نمی‌کردم گل زده‌ام و کمی زمان برد به شرایط طبیعی برگردم.»
ارزش دربی را فهمیدم
او در ادامه به اتفاقاتی که بعد از دربی برایش رخ داد، پرداخت: «تا به حال تلفن همراهم این‌قدر زنگ نخورده بود. سیلی از تلفن‌ها و پیام‌های تبریک روی تلفنم آمد؛ دوستان، آشنایان و بستگان همه خوشحال بودند و من از این اتفاق احساس غرور کردم. تازه بعد از بازی فهمیدم ارزش دربی چقدر بالا است. امیدوارم بتوانم در آینده هم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.»
با هیچ‌کس درگیر نشدم
علیپور به درگیری‌های آخر بازی هم اشاره کرد: «درگیری‌ها بی‌مورد بود؛ فکر می‌کنم استقلالی‌ها طاقت باخت نداشتند و از این‌که ما عدد 6 نشان دادیم، ‌ناراحت شدند. به‌هرحال این مسائل پیش می‌آید اما من از آنها می‌خواهم آستانه تحملشان را بالا ببرند. حنیف عمران‌زاده به سمت ما حمله کرد و ما فقط سعی کردیم وارد درگیری نشویم اما او رها نمی‌کرد.»
امید به الهلال
صحبت‌های پایانی علیپور درباره دیدار با الهلال عربستان بود: «باید دربی و پیروزی در آن را فراموش کنیم. این هفته یک بازی مهم دیگر با الهلال عربستان داریم و تمام فکر و ذکرمان پیروزی در این مسابقه است. از هواداران می‌خواهم حمایتمان کنند تا یک برد دیگر به‌دست آورده و به دور بعدی برسیم.»


تعداد بازدید :  210