شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبر

مهدی تاج، ‌رئیس سازمان لیگ: اتفاقاتی که در تبریز رخ داد، تلخ و کثیف بود. سازمان لیگ خواهان پیگیری جدی ماجراست. تمام زحمات یک‌سال همکاران من در برگزاری یک لیگ عالی با آن اتفاق تحت‌الشعاع قرار گرفت. هیچ یک از همکاران من در این اتفاق نقشی نداشتند. متاسفانه این شایعه روند آن بازی را به‌هم‌ریخته و باید بفهمیم چه کسی یا کسانی این کار را کردند.

حسین فرکی، سرمربی سپاهان: خوشحالم که برای دومین ‌سال متوالی به‌عنوان قهرمانی لیگ رسیدم، امیدوارم خداوند در ادامه مسیر زندگی به من کمک کند تا مغرور نشوم و بتوانم به فوتبال ایران خدمت کنم. ما پیش‌بینی نتیجه بازی تبریز را کرده بودیم و خدا را شاکرم که مزد زحمات خود را گرفتیم. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم.

محمدحسین نژادفلاح، قائم‌مقام پرسپولیس: انسجام کنونی در پرسپولیس را در زمان کادر فنی قبلی نمی‌دیدم. ما ‌سال بعد هم با قدرت ادامه می‌دهیم. بگذارید شفاف بگویم که چه هدایتی مالک پرسپولیس شود، چه گلرخسار من مدیرعامل باقی خواهم ماند چون در این مورد صحبت‌هایی کردیم. معتقدم الان زمان خوبی برای واگذاری نیست.

تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی: برای من همه چیز تمام شده است. تراکتورسازی روز جمعه قهرمان شد اما با یک تصمیم استراتژیک جام را از هواداران ربودند. تصمیمات از بیرون زمین ورزشگاه یادگار امام(ره) گرفته و به داور و عوامل اجرایی دیکته شد. پس از این‌که گل سوم را به نفت زدیم، رفتار داور تغییر کرد. آیا این مسأله نیاز به اثبات دارد؟


تعداد بازدید :  290