شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با ایوب ذوالفقاری،‌ سرپرست تیم تراکتورسازی
مدیران اصفهانی از فوتبال بروند

شهروند| با گذشت ساعت‌ها از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تراکتورسازی و نفت‌تهران هنوز هیچ‌کس نمی‌داند چه کسی خبر داده بازی سپاهان و سایپا به تساوی کشیده شده است. مسئولان تراکتورسازی دم از روابط پشت‌پرده برای تعیین قهرمانی می‌زنند اما هیچ‌کدام حاضر نیستند رک بگویند چه اتفاقاتی در تبریز رخ داده است. ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتورسازی در گفت‌وگو با «شهروند» دراین‌باره توضیحاتی را ارایه می‌دهد.
*جام در دست‌تان بود اما...
وقتی اینطور علنی حق ما را می‌خورند، چه انتظاری دارید؟ آقایان همه کار کردند تا سپاهان قهرمان شود و آخر هم به هدفشان رسیدند.
*منظورتان از آقایان چه کسانی هستند؟
همان مدیران اصفهانی شاغل در فوتبال ایران که حاضر نیستند حتی یکبار موفقیت فوتبال آذربایجان را به چشم ببینند.
*چه شد که به این نتیجه رسیدید؟
از بعد از بازی تراکتورسازی و سپاهان ما به همین نتیجه رسیده بودیم اما آن زمان گفتیم می‌جنگیم و حقمان را می‌گیریم که زورمان به اصفهانی‌ها نرسید. آن بازی علیرضا فغانی 3 امتیاز را از ما گرفت و به سپاهان داد. روز جمعه هم که دیدید الکی آندرانیک تیموریان را اخراج کرد و بعد از آن هم یک پنالتی محرز را برای تیم ما  نگرفت.
*مگر می‌شود این‌قدر راحت جام قهرمانی را از یک تیم بگیرند و به تیم دیگری بدهند؟
چرا نمی‌شود؟ از تاج بپرسید چرا روز قبل از بازی تبریز را ترک می‌کند و بهروان را به شهر ما می‌فرستد؟
*البته به جای تاج، کفاشیان به تبریز آمده بود!
این‌ها همه‌اش نمایش است!
*ولی بهرام افشارزاده به‌عنوان یک اصفهانی در استقلال موفق نبوده!
او مشکلات خاص خود را داشته است. در پایان بازی تمام وسایل ارتباطی را قطع کردند و یک نفر در وسط جمعیت به نیمکت ما گفت بازی سپاهان و سایپا 2 بر 2 شده تا انگیزه ‌ما را کم کند. این‌ اتفاقات بدون عقبه رخ نمی‌دهد.
*مگر می‌شود یک نفر از بیرون بگوید بازی تیم رقیب شما مساوی شده و شما هم بدون تحقیق باور کنید؟
این موضوع از طریق پسر تونی اولیویرا انتقال پیدا کرد اما او هم نمی‌دانست چه کسی گفته بازی رقیب مساوی شده است. از سوی دیگر وقتی اینترنت ورزشگاه به طرز عجیبی قطع می‌شود،‌ چطور می‌توانیم بفهمیم بازی دیگر با چه نتیجه‌ای به پایان رسیده است!
*ولی قبول کنید باور این مسأله کمی دشوار به نظر می‌رسد!
 در این فوتبال همه‌چیز عجیب است. من فقط از نمایندگان آذربایجانی مجلس می‌خواهم به ماجرا ورود کنند و اجازه ندهند حق ما خورده شود.
*حرف خاصی باقی نمانده است؟
فقط آرزو می‌کنم مدیران اصفهانی از فوتبال ایران بروند. اگر آنها بروند، مشکلات اصلی فوتبال ایران درست می‌شود. جمعه‌شب در تبریز برخی هواداران سکته کردند و هنوز هم در بیمارستان هستند. آقایان حالا بیایند پاسخ مردم مظلوم آذربایجان را بدهند.

 


تعداد بازدید :  285