شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
گفت‌وگوی «شهروند» با مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان
قهرمانی سپاهان، پاکِ پاک بود

شهروند|  قهرمانی سپاهان در لیگ برتر برای پنجمین بار ممکن و البته با حواشی بسیار رقم خورد. با این وجود مدیرعامل زردپوشان اصفهانی اعتقاد دارد این قهرمانی به پاک‌ترین شکل ممکن به‌دست آمده است. مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با «شهروند» توضیحاتی را درباره قهرمانی تیمش، حاشیه‌های ایجادشده و برخی مسائل دیگر ارایه داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:
*تبریک، فکر می‌کردید قهرمان شوید؟
چند ماه قبل یکی از دوستان به من پیامکی ارسال کرد با این مضمون که خدا در همین نزدیکی‌هاست. امیدمان به خدا بود و پیش‌بینی می‌کردیم بازی تبریز با تساوی به پایان برسد. به‌هرحال لطف الهی، دعای مردم و تلاش بازیکنان به قهرمانی رسید و این مسأله در عین ناباوری هم رخ داد.
*البته قهرمانی شما کم هم حاشیه نداشت!
من باید بگویم که مردم تبریز برای ما مقدس هستند. بنده در جبهه‌های جنگ با شهدای آذربایجان ازجمله شهید باکری همرزم بودم و می‌دانم آنها جزو بهترین‌ها هستند. به هرحال اتفاقاتی که افتاده اصلا جایز نیست و شاید بهتر باشد دوستان با کمی اندیشه و تامل درباره مسائل حرف بزنند.
*اما انگار در تبریز شایعه کرده بودند که بازی شما مساوی شده است...
من از این مسأله تعجب می‌کنم. واقعا در عصر ارتباطات و تکنولوژی چطور این مسائل را مطرح می‌کنند. من نمی‌دانم شرایط در تبریز چطور بوده اما دوستان کمی واقع‌گرایانه صحبت کنند.
*حتما می‌دانید مدیرعامل نفت تهران گفته به طرز عجیبی تمام کانال‌های تلویزیونی و اینترنت ورزشگاه قطع شده است!
من برای قنبرزاده و سایر دوستان احترام زیادی قایل هستم اما این‌که بگویند نمی‌دانستیم سپاهان قهرمان شده عجیب است. این‌که در بین هواداران شایعه درست کنند که بازی دیگر مساوی شده بحثش فرق می‌کند اما از مدیرعامل یک باشگاه انتظار ما بیشتر است.
*خیلی‌ها می‌گویند این شایعه از سوی باشگاه سپاهان ایجاد شده است!
(خنده معنادار و ممتد) از بعضی حرف‌ها آدم تعجب می‌کند! ما با بازی جوانمردانه دو تیم تراکتورسازی و نفت به جام قهرمانی رسیدیم. مکتب سپاهان همیشه پاک بوده و تمام نتایج حاصل شده هم پاک است. هرگز دنبال روابط پشت‌پرده و باندبازی نبودیم و شک نکنید این شایعات بی‌حاصل است.
*درباره بحث کمک مهدی تاج به باشگاه‌های اصفهانی چه نظری دارید؟
من خواهش می‌کنم این حرف‌ها را نزنید. تاج انسان شریفی است و نباید درباره‌اش اینگونه حرف بزنیم. برخی افراد طوری درباره قهرمانی از پیش‌تعیین شده حرف می‌زنند که انگار می‌خواهند یک لیوان آب بخورند! اگر قرار بود قهرمان از قبل تعیین شود که دیگر نیازی به برگزاری بازی نبود!
*حسین فرکی در سپاهان می‌ماند؟
او با ما قرارداد دارد و برنامه‌مان روی حفظ فرکی است. خوشحالم از این‌که در میانه راه با جدایی کرانچار، فرکی را انتخاب کردم. فرکی گزینه اصلحی بود که توانست ما را به‌عنوان قهرمانی برساند.

 


تعداد بازدید :  297