شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
... ابرها در آسمان پایتخت

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، امروز در شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی رگبار باران و رعد و برق به همراه وزش باران را شاهد خواهیم بود. همچنین امروز برای استان‌های شمال شرقی، شرق، جنوب شرق، بوشهر و هرمزگان وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
امروز آسمان شهرهای مختلف استان تهران در برخی نقاط ابری و نیمه ابری توام با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. کمینه و بیشینه هوای پایتخت امروز به 15 تا 27 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی از ساعات همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود. کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته نیز به 16 تا 28 درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان تهران در این روز کمی ابری، همراه با بارش باران در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. در 24 ساعت گذشته فیروزکوه با 6 درجه سانتیگراد و ورامین با 17 درجه سانتی گراد به ترتیب پایین ترین و بالاترین دمای استان تهران را داشتند.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل مرکز استان اردبیل با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  306