شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

سومین پوستر فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» آخرین اثر بهرام توکلی که این روز‌ها به صورت گسترده در سینماهای تهران و برخی سینماهای شهرستان به نمایش درآمده، رونمایی شد.

جولین همیلتون برای برگزاری کارگاهی با عنوان «طراحی حرکت – غنای شاعرانه» در جشنواره تئاتر دانشگاهی به ایران می‌آید.

نادر طالب‌زاده که از روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه و به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری بود، با بهبود وضع جسمانی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.

کنگره «زندگی و زمانه یک نویسنده تأثیرگذار» با هدف نگاهی جامعه‌شناختی به جلال آل‌احمد روز  29 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علامه‌طباطبایی  برگزار می‌شود.


ناتالی پورتمن برنده اسکار بهترین بازیگر زن‌ سال ۲۰۱۱، قرار است در یک فیلم زندگینامه‌ای در مورد ژاکلین کندی، نقش همسر رئیس‌جمهوری آمریکا در دهه شصت میلادی را بازی کند.

نمایشگاه مروری بر  25سال نقاشی‌های رضا حسینی از روز  25 اردیبهشت، در نگارخانه استاد «ممیز» خانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

نمایش «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی سجاد امیر مجاهدی هر شب ساعت 20 میزبان علاقه‌مندان در عمارت مسعودیه می‌شود.


«تویین پیکس» سریال محبوبی که دیوید لینچ از ساخت آن انصراف داده بود، با جلب موافقت او برای نشستن بر صندلی کارگردانی، دوباره در شبکه شوتایم زنده می‌شود.

سه حراجی معروف کریستی، ساتبی و فیلیپس در طول دو هفته برگزاری به فروش 2.7‌میلیارد دلار دست یافتند که با افزایش 23‌درصدی نسبت به فروش ‌سال گذشته همراه بود.

حمید متبسم نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی بعد از گذشت  20سال از آهنگسازی بزرگان موسیقی برای شعر «زمستان» مهدی اخوان ثالث، کنسرتی را با همین نام در تالار وحدت برگزار کرد.


تعداد بازدید :  259