شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
... بارش‌های پراکنده در پایتخت

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، برای امروز افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق در مناطق شمال غرب، غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود که شدت این بارش‌ها در شمال غرب، غرب سواحل و برخی از مناطق شمال شرق خواهد بود.
روز چهارشنبه نیز همچنان شاهد رگبارهایی
به صورت پراکنده در برخی از نقاط نوار شمالی کشور خواهیم بود. همچنین طی امروز با افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق، پدیده گرد و غبار بر روی برخی نقاط واقع در نوار غربی کشور دور از انتظار نیست.
هوای شهر تهران امروز کمی ابری، در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران امروز ۲۹ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. هوای پایتخت در روز چهارشنبه نیز کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۰ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند.


تعداد بازدید :  295