شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
پرونده

جزییات تازه از حادثه مرگ دختر مهابادی
مهماندار «هتل تارا» قصد ازدواج با متهم را داشت
شهروند|با گذشت 9 روز از حادثه مرگ دختر جوانی که از طبقه چهارم ساختمان هتل تارا در مهاباد سقوط کرده بود، تحقیقات پلیسی همچنان ادامه دارد و هر روز ابعاد تازه‌تری از مرگ دردناک این دختر جوان روشن می‌شود. به گزارش خبرگزاری میزان صمد حضرتی رئیس دادگستری مهاباد با اعلام این‌که در حادثه هتل تارا، متوفی قصد ازدواج با متهم را داشته، گفت: «هیچ عقل سالمی نمی‌پذیرد که کسی دختر جوان را از پنجره هتل به پایین پرت کرده باشد یا این‌که خودش قصد خودکشی داشته است؛ چراکه محل سقوط با پنجره اتاقی که در آن بوده، فاصله زیادی دارد. در حادثه رخ داده برای دختر مهابادی در هتل تارا طبق نظر پزشکی قانونی و متخصص زنان و زایمان هیچ‌گونه اثری از تعرض و تجاوز به این فرد مشاهده نشده است. پیش از وقوع این حادثه بارها متهم پرونده به هتل تارا رفت و آمد کرده و با متوفی آشنا شده بود. مهماندار هتل و متهم قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند و در آن روز تنها به قصد ازدواج، این خانم با هماهنگی که داشته به اتاق متهم رفته و در مورد نحوه ازدواجشان صحبت کرده‌اند. حدود 25 پیامک میان متهم و این دختر جوان رد و بدل
شده است، این موضوع نشان می‌دهد این 2 پیش از این با یکدیگر ارتباط داشته و به هم علاقه‌مند بوده‌اند.»
حضرتی با اشاره به این‌که شاید دلیل متوفی برای پنهان نگه داشتن رابطه‌اش با متهم ترس از مدیر هتل و اخراج بوده است، بیان کرد: «در رابطه با این پرونده هرکسی که به هر عنوانی در حادثه دخالت داشته مورد بازجویی
 قرار‌می‌گیرد. متهم نیز به اتهام خلوت کردن با نامحرم دستگیر شده است. در این حادثه رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به تحریک احساسات پرداختند و اگر عده‌ای به هر بهانه‌ای قصد اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی یا دولتی را داشته باشند براساس قوانین با آنها به شدت برخورد می‌شود. مردم مهاباد می‌دانند که هر اقدام غیرقانونی به هر بهانه‌ای انجام شود، به حیثیت و اعتبار شهر لطمه وارد کرده و سبب فرار سرمایه از مهاباد می‌شود و به یقین به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهند به هر بهانه‌ای حریم‌ها را شکسته و امنیت پایدار این شهر که حاصل زحمات چندین ساله مردم این شهر است را به هم بزند.»

 تبعید       ورزشکار   سرشناس به  منطقه   دورافتاده
شهروند| یکی از ورزشکاران سرشناس كه به علت اقدام غیراخلاقی در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شده بود، در نهايت با حكم قاضي علاوه بر شلاق، به یک منطقه دور افتاده در جنوب شرق کشور نيز تبعید شد.
از چند وقت پيش خبر محكوميت ورزشكار سرشناس تيتر همه روزنامه‌ها شد. این ورزشکار که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را در کارنامه دارد، به‌خاطر اقدام غیراخلاقی در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد. او متهم شده بود كه دختري جوان را فريب داده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. براساس اطلاعات و اخبار، این ورزشکار با این اتهام سنگین روبه‌رو بود و در مراحل دادرسی به دفاع از خود پرداخت. در نهايت پس از برگزاري چندين جلسه محاكمه در حالي‌كه اين ورزشكار اتهام خود را انكار كرده بود، هفته گذشته خبر رسيد كه اتهام تجاوز وي از سوي دادگاه رد شده و اين ورزشكار به شلاق محكوم شده است. در حالي‌كه همه تصور مي‌كردند اين حكم كه قابل اعتراض هم بود، حكم اصلي دادگاه باشد، خبرگزاري ميزان اعلام كرد كه اين ورزشكار علاوه بر حكم شلاق به تبعيد نيز محكوم شده است. ميزان اعلام كرد: «یک منبع آگاه گفته است كه یکی از ورزشکاران سرشناس به علت اقدام غیراخلاقی به منطقه دورافتاده در جنوب شرق کشور تبعید شد. این ورزشکار سرشناس با دستور قاضی، به یک منطقه دور افتاده در جنوب شرق کشور تبعید شده و اين حكم نيز قابل اعتراض است.»

 


تعداد بازدید :  308