شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
2 کلاهبردار را شناسایی کنید

شهروند|2 مرد جوان که به روش خرید اینترنتی از فروشندگان تلفن همراه اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
چندی پیش مردی به پایگاه ششم آگاهی رفت و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: « 29 فروردین ماه بود که دو نفر به مغازه من در خیابان پیروزی – بازار موبایل شرق آمدند و یک گوشی تلفن همراه به مبلغ یک‌میلیون و 200‌هزار تومان خریداری کردند. یک نفر از آنها به‌عنوان خریدار اصلی اعلام کرد که پول را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کند و به این بهانه شماره کارت عابربانک مرا گرفت. پس از دقایقی یک تاییدیه ارسال اینترنتی پول را به من نشان داد و ادعا کرد که پول به حسابم واریز شده است. به تصور این‌که در این شیوه (پرداخت پول به شیوه اینترنتی) تاییدیه واریز پول در ساعت اداری اعلام می‌شود، گوشی تلفن همراه را به آن دو نفر تحویل دادم اما فردای آن روز زمانی که از بانک استعلام گرفتم، متوجه شدم که اصلا پولی به حسابم واریز نشده است و این افراد به شیوه متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از من کردند».
با ادامه رسیدگی به پرونده و بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، تصاویر دو فرد کلاهبردار از سوی مالباخته شناسایی شد که در ادامه تحقیقات، به جهت شناسایی هویت و دستگیری متهمان، تیم قضایی با تقاضای انتشار تصاویر هر دو متهم از کسانی که موفق به شناسایی تصاویر مردان تحت تعقیب پایگاه ششم پلیس آگاهی شدند، خواست تا هرگونه اطلاعات درباره هویت واقعی، مخفیگاه یا محل‌های تردد این افراد را از طریق شماره تماس 33199099 در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


تعداد بازدید :  296