شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط خبر

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: حضور همه احزاب اصلاح‌طلب در جلسه مجمع عمومی خانه احزاب
فرج کمیجانی، با اشاره به جلسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و رابطان استان‌ها در مورد نحوه و میزان فعالیت شعبه‌های استانی شورای هماهنگی گزارش‌های مفصلی ارایه کردند که رضایتمندی اعضای جلسه و رابطان در این گزارش مشهود بود.کمیجانی در گفت‌وگو با ایلنا افزود: در بخش دیگر تعدادی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که عضو شورای مرکزی دوره پنجم خانه احزاب بودند، گزارشی از روند کارهای انجام‌گرفته برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب به جلسه ارایه کردند و اعضای جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر ضمن تأکید بر حق برگزاری مجمع عمومی توسط شورای مرکزی دوره پنجم خانه احزاب، با در نظر گرفتن هدفی عالی‌تر، نفس تشکیل خانه احزاب را مهم‌تر از این دانستند که چه کسانی می‌‌خواهند مجمع عمومی را برگزار کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با رئیس جدید کمیته امداد امام‌خمینی(ره)  دیدار کرد
آیت‌الله ‌هاشمی‌رفسنجانی در دیدار رئیس جدید کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، با اشاره به سوابق مباحث مربوط به تأسیس این کمیته در شورای انقلاب و تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا، گفت: کمیته امداد میراث امام راحل در جامعه است که الحمدلله در طول سال‌های پس از انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است. به گزارش ایسنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها را از طرح‌های بسیار خوب و مثمرثمر کمیته امداد دانست .

عضو حزب مؤتلفه: اصولگرایی که با اصلا‌ح‌طلبان ائتلاف کند اصولگرا نیست
حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره لزوم وحدت میان اصولگرایان اظهار داشت: محاسبه دقیق از گرایش‌های مختلف نشان می‌دهد که
نه اصلاح‌طلبان بدون وحدت می‌توانند اکثریت آرای مجلس را به‌دست آورند و نه اصولگرایان بدون ائتلاف و وحدت می‌توانند اکثریت مجلس را کسب کنند.
رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: اصولگرایان باید با نشان‌دادن توانمندی و کارآمدی خود و مطرح‌کردن نامزدهایی که از پایگاه اجتماعی خوبی در میان مردم برخوردار هستند، آرای قشر خاکستری را جذب کنند تا اکثریت مجلس را به‌دست آورند و در غیر این صورت موفقیت لازم را قطعاً نخواهند داشت.

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی کشور: حساسیت‌ غرب موجب شهرت دستاوردهای هسته‌ای ایران در دنیا شد
مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی کشور گفت: انرژی هسته‌ای سالیان زیادی است که در ایران وجود داشته و این درحالی است که حساسیت‌های غربی موجب معروف شدن این علم ایرانی‌ها در سطح بین‌المللی شده است. به گزارش مهر، محمدجواد لاریجانی پیش از ظهر دیروز در مراسم عملیات اجرایی پژوهشکده رصدخانه ملی قمصر با تأکید بر این‌که درحال حاضر برخی از رفتارهای سیاسیون غرب، علم را نیز آلوده کرده است، اظهار داشت: از این‌رو اخراج دانشجوی ایرانی از دانشگاه به بهانه این‌که امکان دارد رشته تحصیلی این دانشجو در آینده خطرساز باشد مصداقی بر این مدعاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :عمره تا مجازات متهمان تعطیل است
به گزارش ایرنا ، علی جنتی روز گذشته در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : عمره فعلا و تا زمانی که افراد متهم در این ماجرا مجازات نشوند تعطیل است.

مراسم ختم آيینه‌وند در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد
مراسم ختم دکتر صادق آيینه‌وند عصر دیروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. در این مراسم چهره‌های سیاسی، لشکری و کشوری حضور داشتند. محمدرضا عارف، سرلشكر سیدرحیم صفوی، ‌هادی خامنه‌ای، عادل آذر، عبدالوحید موسوی‌لاری، بیژن زنگنه، حمید میرزاده، نهاوندیان، علی‌اکبر صالحی و مجید انصاری، ازجمله چهره‌هایي بودند که در این مراسم حضور داشتند.

آيت‌الله جنتي به‌عنوان رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر انتخاب شد
براساس ماده 19 قانون آمران به معروف و ناهيان از منکر مبني بر انتخاب رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر؛ شوراي سياستگذاري ائمه جمعه به اتفاق آراء حضرت آيت‌الله حاج شيخ احمد جنتي را به‌عنوان رئيس اين ستاد انتخاب کردند. به گزارش نسیم، همچنين در اجراي بند 17 ماده 19 قانون، رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر، طي حکمي حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيداحمد زرگر را به سمت دبير اين ستاد منصوب کرد.

 


تعداد بازدید :  359