شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبرنامه هفته هلال

رئیس جمعیت هلال‌احمر با حضور در خبرگزاری تسنیم، تندیس ملی صلح را در‌پی همکاری رسانه‌ای خبرگزاری تسنیم در عرصه‌های امدادی و بشردوستانه به مدیرعامل این خبرگزاری اهدا کرد. سید‌امیرمحسن‌ضیایی که به‌همراه ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات و شهاب‌الدین محمدی عراقی معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت در تسنیم حضور یافته بود از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید به عمل آورد.

همزمان با چهارمین روز از هفته هلال احمر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی ضمن بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران از نزدیک با چگونگی فعالیت این خبرگزاری دانشجویی آشنا شد. او همچنین در جمع صمیمانه خبرنگاران اجتماعی ایسنا حضور یافت و به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

به مناسبت هفته هلال‌احمر دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان جوانان ظهر روز گذشته با حضور در برنامه خانواده شبکه یک سیما فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر را تشریح کرد و از همه کودکان، نوجوانان و جوانان خواست تا در سازمان عضو شده و با خدمات بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر آشنا شوند.

در دیدار مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از اعضای داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با امام جمعه مشهد مقدس که در محل دفتر او برگزار شد، آیت‌الله علم‌الهدی طی سخنانی ضمن مقایسه خدمات و فعالیت‌های شیر و خورشید در نظام طاغوت و فعالیت‌ها و خدمات ارزشی جمعیت پس از انقلاب اسلامی، گفت: «زحمات هلال‌احمر خراسان‌رضوی در توجه به زائران پیاده امام رئوف یک تابلوی افتخار برای همه به‌ویژه حضرت صاحب‌الزمان(عج) محسوب می‌شود.»

مانور منطقه‌ای تیم‌های بهداشتی درمانی اضطراری با حضور دکتر راغبی رئیس سامانه‌های درمان اضطراری معاونت بهداشت،درمان و توانبخشی کشور،مدیر عامل و معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت استان و با مشارکت تیم‌های کرمانشاه، همدان، قزوین، لرستان و قم در روستاهای خنداب برگزار شد.

مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی هلال ایران در بخش ناشران دانشگاهی، در سالن شماره ١7، راهرو 1، شماره غرفه 270  در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. بیش از ١٢٠ عنوان کتاب در حوزه امداد و نجات تاکنون توسط این موسسه به چاپ رسیده است.

با تلاش یک زوج جوان در جمعیت هلال‌احمر شهرستان شوط، روستای دیگری در آذربایجان‌غربی به خودکفایی امدادی رسید. توحید اسماعیل‌زاده رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان شوط با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در بسط و گسترش آموزش‌های همگانی گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ۵ روستای این شهرستان دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه درحال
برگزاری است.»

همایش انسان مهربان، دنیای آرام با محوریت مدیریت میدانی در عملیات امداد و نجات جاده‌ای با حضور مسئولان و تیم‌های امدادی سازمان‌های امدادرسان استان قم برگزار شد.

به مناسبت هفته هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان، معاونان و اعضای داوطلب شاخص جمعیت با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

 


تعداد بازدید :  321