شماره ۵۵۵ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
توزیع 175 کیلو حشیش میان دانشجویان ناکام ماند


175 کیلوگرم مخدر حشیش از سوداگر مرگی که قصد توزیع آن را در میان دانشجویان و جوانان داشت، کشف شد. چندی پیش ماموران در جریان گزارشی درخصوص فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پردیس و شهرستان‌های اطراف قرار گرفتند. به دنبال آن تیمی از ماموران رسیدگی به آن و بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران پلیس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت این سوداگر مرگ را شناسایی کردند. تیم تحقیق در عملیاتی پلیسی وارد مخفیگاه این مرد شدند و وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  در بررسی‌های انجام شده از محل دستگیری متهم مقدار 175کیلوگرم حشیش و ادوات و لوازم بسته‌بندی این مواد کشف و ضبط شد.
وقتی متهم 40 ساله در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت، خود را بی‌گناه معرفی و ادعا کرد که از وجود مواد مخدر در خانه‌اش بی‌خبر بوده، اما پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود در اعترافات خود به ماموران گفت که قصد داشته تا مواد مخدر را بسته‌بندی و آن را میان دانشجویان و جوانان توزیع کند. به گزارش خبرگزاری ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان این‌که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطان با این فرد درحال انجام است، گفت:  متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. وی حشیش را مخدری خطرناک توصیف کرد و گفت:  حشیش جزو
مواد مخدر توهم‌زا محسوب می‌شود و مصرف آن عوارض جبران‌ناپذیر زیادی دارد، از این‌رو، لازم است خانواده نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند و جوانان و دانشجویان نیز بدانند که ممکن است برخی از سودجویان به بهانه‌هایی نظیر تقویت حافظه در شب امتحان و... این مواد را با عناوین مختلف به آنان عرضه کنند که در این‌خصوص لازم است موارد اینچنینی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شود.

 


تعداد بازدید :  164