شماره ۵۵۵ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
ازدواج موقت بهانه‌اي براي اخاذي در شهريار


اعضاي باندي که با طعمه قرار دادن يک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلي در فردوسيه کشانده و از آنها اخاذي مي‌کردند، توسط پليس آگاهي غرب استان تهران دستگير شدند.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ «منصور خدادادي» رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي غرب استان تهران با اعلام اين خبر گفت: فردي به پليس آگاهي مراجعه و بيان کرد چند روز پيش با خانمي که خود را مطلقه معرفي کرده بود، آشنا شدم. جهت آشنايي بيشتر با انگيزه ازدواج موقت با وي به خانه‌اش در فردوسيه رفتم اما پس از ورود به خانه او بلافاصله دو مرد واردشدند و من را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند، فيلمبرداري کردند و پول و مدارکم را به سرقت بردند.
سرهنگ خدادادي افزود: ضاربان با تهديد شاکي از طريق تلفن و با شماره‌هاي متفاوت
 در‌ازای عدم انتشار فيلم در فضاي مجازي و پس دادن مدارکش 30 ميليون تومان پول نقد درخواست کردند.
با استفاده از اقدامات فني و پليسي و بررسي دوربين مداربسته محيط اطراف محل وقوع جرم در نهايت سارقان مورد شناسايي قرار گرفتند و طي قرار صوري جهت دريافت پول درخواستي در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير شدند.
رئيس پليس آگاهي غرب استان تهران در ادامه گفت: در بازجويي از متهمان، یکی از آنها اعتراف کرد که به‌دليل فقر شديد مالي و اعتياد شديد همسرش به موادمخدر با همدستي برادر و همسر خود از قبل اقدام به طرح و برنامه‌ريزي نقشه اخاذي کرده و با اغفال شاکي به بهانه ازدواج موقت، وي را به داخل خانه کشانده و از وي اخاذي کرديم. متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

 


تعداد بازدید :  156