شماره ۵۵۵ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس:
تا این لحظه هیچ استیضاحی اعلام وصول نشده است

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در ‌سال جاری تا روز یکشنبه ( 13 اردیبهشت) هیچ نامه‌ای مبنی بر استیضاح وزرای دولت به هیأت‌رئیسه مجلس نرسیده است.
به گزارش خبر آنلاین، بهروز نعمتی سخنگوي هيأت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي درباره خبر یکی از نمایندگان در مورد تقدیم استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به مجلس تصریح کرد: تا این لحظه هیچ نامه‌ای با موضوع استیضاح به دست ما نرسیده و از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است.
او همچنین گفت: تا زمانی که طرح و لایحه‌ای از سوی مجلس اعلام وصول نشود، نمی‌توان گفت در دستور کار خانه ملت قرار دارد. صبح روز گذشته موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم بجنورد در مجلس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها از تحویل استيضاح وزیر راه و شهرسازی با 24 امضا به هیأت‌رئیسه مجلس خبرداده و مدعی شده بود که هیأت‌رئیسه در مقابل این طرح مقاومت می‌کند. ثروتی گفته بود: جلسه‌ مشترکی با حضور استیضاح‌کنندگان و رئیس مجلس و شخص وزیر راه داشتیم و استیضاح‌کنندگان یک جلسه دیگر نیز با حضور نایب‌رئیس مجلس و وزیر راه برگزار کردند و در همه جلسات تنها قول و وعده‌ و وعید از سوی وزیر به نمایندگان داده شد و این جلسات هیچ نتیجه‌ای را در پی نداشت. پیش از این سیدمهدی‌ هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز از جمع‌آوری بالای
 ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر
داده بود.


تعداد بازدید :  148