شماره ۵۵۵ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

رئیس سازمان سینمایی، طی حکمی محمد حیدری را به‌عنوان دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «زشت و زیبا» ساخته بیل کاندون اعلام کردند این فیلم ۱۷ مارس ۲۰۱۷ اکران عمومی خواهد شد.

گروه موسیقی «مهراوه» در ساعت 21:30 روز ۲۷ اردیبهشت به خوانندگی جاوید عسگری و رضا نظری در دو بخش کردی و فارسی کنسرت برگزار می‌کند.

«دانشنامه هنر اکشن و بدلکاری» روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه در سالن تربیت مربی کرج و با حضور هنرمندانی همچون داریوش مهرجویی، نیوشا ضیغمی، احسان علیخانی و... که به این مراسم دعوت شده‌اند رونمایی خواهد شد.

کنسرت «داریوش طلایی» با عنوان «بداهه‌نوازی در موسیقی دستگاهی ایران» با حضور چشمگیر علاقه‌مندان به این هنرمند روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

مایکل بلیک خالق کتاب «با گرگ‌ها می‌رقصد» که خودش فیلمنامه اقتباسی آن را برای کوین کاستنر نوشته بود، در ۶۹سالگی درگذشت.

محسن خان‌جهانی کارگردان سینمای مستند از ساخته شدن فیلم مستند ۱۸ دقیقه‌ای به اسم «نامه ارشیا»، با موضوع نامه یک دانش‌آموز اصفهانی به حسن روحانی رئیس‌جمهوری دولت یازدهم خبر داد.

محسن چاووشی در جدیدترین تجربه خود در یک اثر تلفیقی پاپ و موسیقی نواحی با سینا سرلک همکاری کرد.

جشن انجمن گریم و ماسک خانه تئاتر به مناسبت هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر، برخلاف جشن دیگر انجمن‌های این نهاد تئاتری که در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی جایزه ادگار را برای کتابی جنایی با عنوان «آقای مرسدس» دریافت کرد.

روت رِندل یکی از محبوب‌ترین نویسندگان بریتانیایی که دهه‌ها خوانندگان مشتاقی داشت، در ۸۵سالگی درگذشت. این نویسنده مشهور که لقب بارونس داشت، خالق شخصیتی به نام کارآگاه وکسفورد بود و بیش از ۶۰ رمان در کارنامه‌اش داشت.

مجموعه «کتاب‌های نارنجی» را انتشارات قدیانی برای بچه‌های 6تا 10سال، به صورت یک کیف با لوح فشرده بازی و پویانمایی منتشر کرده تا پدر و مادرها بتوانند هر روز را با یک قصه تازه همراه کنند.

مستند زندگی صادق آهنگران - ساخته مرتضی مطوری - در مرحله تدوین است.


تعداد بازدید :  289