شماره ۵۵۴ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورزش جهان

 اعلام قیمت بلیت یووه- رئال
بلیت دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و یوونتوس در دور رفت نیمه‌نهایی فصل جاری لیگ‌قهرمانان اروپا به رقمی حدود 2‌هزار یورو رسیده است. این درحالی است که بلیت‌های جایگاه ویژه این بازی بزرگ در بازار سیاه به 3500 یورو هم رسیده است. عددی که با یورو به قیمت 3700 تومان به رقم تقریبی 12‌میلیون و 950‌هزار تومان می‌رسد!

38کیلومتر پیاده‌روی به افتخار صعود
قبل از بازی دو تیم اسپورتینگ براگا و«ریو اوه» در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی پرتغال، سرخیو کونسیسائو سرمربی اسپورتینگ براگا قول داده بود که در صورت صعود به فینال مسابقات، مسیر ورزشگاه ریو اوه تا خانه‌اش را با پای پیاده بپیماید و پس از سوت پایان مسابقه و راهیابی تیمش به فینال این کار را کرد و 38 کیلومتر را تا خانه پیمود! کنسیسائو پس از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «این کار برای من آسان نبود. من یک مربی بسیار پرتوقع هستم. بازیکنان تیم شایسته این پاداش هستند.»

مرگ همسر فردیناند
ریو فردیناند، مدافع سابق تیم‌ملی انگلستان و باشگاه منچستریونایتد روز گذشته در غم از دست دادن همسر خود عزادار شد. چندی پیش بود که فردیناند خبر از ابتلای همسر خود، ربکا به بیماری سرطان داده بود و دیروز اعلام شد که ربکا فردیناند، پس از مدت کوتاهی مبارزه با این بیماری مهلک، از دنیا رفته است. حاصل زندگی ریو و ربکا، 3 فرزند است.  

‌هافبک رئال، تحت تعقیب «اینترپل»
‏فردی رینکون، ‌هافبک سابق رئال‌مادرید به دلیل جرایم مربوط به موادمخدر در پاناما، تحت تعقیب ‏اینترپل قرار گرفت. رینکون که در فصل 96-1995 پیراهن رئال را به تن کرد، برای باشگاه‌های آمریکا د کالی، ناپولی، ‏پالمیراس، کورینتیانس، سانتوس و کروزیرو هم بازی کرد. او با کورینتیانس در‌ سال 2000، قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد. این بازیکن، 84 بازی هم برای کلمبیا انجام داد و 17 بار هم برای این تیم گلزنی کرد. او در جام‌های‌جهانی ‏‏1990، 1994 و 1998 به میدان رفت.‏


تعداد بازدید :  244