شماره ۵۵۴ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
زندگی شخصی سسک فابرگاس زیر ذره‌بین
رکورددار اختلاف سنی و قهرمان پرتاب پیتزا

شهروند| مردی که رکورددار اختلاف سنی با همسرش در دنیای فوتبال(13 سال) است، فردا
 28 ساله می‌شود. فرانسیسکو یا همان سسک فابرگاس به قول خودش هیچ‌گاه در دوران کودکی، مورد توجه والدینش قرار نداشت اما وقتی خواست به مدرسه فوتبال لامسایا برود، هیچ مخالفی را مقابل خود ندید. ستاره این فصل 10‌سال بعد از تولد در تاریخ 4 می‌1987 لباس بارسلونا را به تن کرد. هیچ‌گاه به تیم اصلی راه نیافت و بهترین دوران فوتبال خودش را در آرسنال به چشم دید.
درددل پیش گواردیولا
سرمربی فعلی بایرن از دورانی می‌گوید که فابرگاس پس از جدایی از پدر و مادرش حال خرابی داشت و برای روحیه گرفتن پیش سرمربی بعدی بارسلونا می‌رفت. البته این حال خراب، مدت زیادی به طول نینجامید و «فابره» با پیوستن به آرسنال، روزهای خوبی را تجربه کرد. می‌گویند در لندن برای نخستین‌بار به آرزوهای دوران کودکی‌اش رسید. دوچرخه خرید، ماشین گرانقیمت سوار شد و البته گاهی اوقات هم به کلوب شبانه رفت اما این مسائل تحت‌تاثیر درخشش او، فراموش شد و معدود روزنامه‌های زرد آن دوران هم خیلی ماجرا را رسانه‌ای نکردند.
پرتاب پیتزا
هیچ‌کس نمی‌دانست چه کسی آن قطعه پیتزای معروف، قبل از آغاز بازی منچستریونایتد و آرسنال در‌سال 2005 را به سمت سرالکس فرگوسن پرتاب کرد تا این‌که سرانجام مارتین‌کیون، هم‌تیمی فابرگاس ثابت کرد آن شخص، فابرگاس بوده! به هرحال غائله بی‌سروصدا خاتمه یافت؛ درست مانند دوران این اواخر پر از مصدومیت فابرگاس در آرسنال! او به بارسلونا، تیم رویاهایش پیوست. در طول 2 فصل بازی مفید، فقط 2 گل در ال‌کلاسیکو و یک گل در فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها از او به یادگار ماند. حضور او در بارسلونا، بیشتر برای همسرش«سمان» خبرساز بود تا خودش. دوستی نزدیک همسر او و همسر مسی به سوژه اصلی روزنامه‌های اسپانیایی تبدیل شد. به‌طورکلی سسک در بندر پرهیاهوی بارسلون، بیش از گذشته خودش را از دسترس خبرنگاران دور نگه داشت اما انتقال به چلسی، بار دیگر، جنجال را به دایره لغات زندگی فرانسیسکو اضافه کرد. او قبلا در سمت کاپیتان آرسنال، ادعا کرد در انگلیس پیراهن هیچ تیم دیگری غیر از آرسنال را به تن نمی‌کند و به تمسخر گفته بود برخلاف تورس هرگز به چلسی نمی‌رود. این اتفاق اما رخ داد و روز بعد، کاریکاتورهای ساخته شده از او در هیبت پینوکیو، نشان داد تا چه اندازه فراموشکار است!

 

دیدگاه‌های دیگران

م
م |
مخالف 0 - 0 موافق
گزارش جالبی بد.مرسی

تعداد بازدید :  212