شماره ۵۵۴ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی در جمع مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام:
آن‌که به نام امام فعالیت می‌کند، باید زینت ایشان باشد، نه مایه سرافکندگی

یادگار گرامی امام تاکید کرد: بزرگترین دِین ما این است که نام امام را برای جامعه و نسل بعد، توأم با آزادگی، رفاه و مشکل‌گشایی زنده نگه داریم.
به گزارش جماران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی طی سخنانی در جمع مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت، با ارزشمند دانستن اقدامات این ستاد اظهار کرد: آن که به نام امام در جامعه ما فعالیت می‌کند، باید زینت امام باشد؛ همان‌گونه که از معصومین(ع) نقل شده است که «برای ما زینت باشید و مایه سرافکندگی نباشید» و از همین رو هر مجموعه‌ای که نام امام دارد و در رأس آن خود جمهوری اسلامی، باید زینت امام بوده و با عملکردی که نشان می‌دهد، باعث محبوبیت خود شود. وی با امیدوار‌کننده خواندن گزارش رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: آن زینتی که باید نام امام را در بر داشته باشد در مجموعه ستاد اجرایی شاهدیم و امیدواریم که این مجموعه بُعد خدمتگزاری خود را در جامعه تقویت کند تا در هر نقطه دور این مرز و بوم که برویم، نام ستاد و بنیاد برکت را توأم با خدمت و کمک به محرومان ببینیم.
یادگار امام به حجم بالای سرمایه‌گذاری بنیاد برکت اشاره کرد و با اشاره به تاکید رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بر این‌که این ستاد رقیب بخش خصوصی نیست، ادامه داد: این‌که ستاد در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که کسی امکان حضور در آن را ندارد، یک م‍ژده و خبر خوش است.
وی گفت: این مجموعه و همه ما نسبت به امام دین بزرگی داریم و بزرگترین دین ما این است که نام امام را برای جامعه و نسل بعد، توأم با آزادگی، رفاه و مشکل‌گشایی زنده نگه داریم که من این عزم را در مجموعه ستاد اجرایی دیدم و امیدوارم به کمال مطلوب خود  برسد.
وی همچنین به شوخى خطاب به دست‌اندرکاران این ستاد گفت: بعضى جاها مردم فکر مى کنند آنچه شما انجام مى دهید، چون نام امام را دارید، زیر نظر ما انجام مىشود و شکایتتان را به من مىکنند درحالی‌که من به آنها مىگویم اینها اگر از من چیزى نگیرند، خوب است و این مجموعه ارتباطی به بیت امام ندارد. یادگار امام پیش از سخنان خود، به مدت دو ساعت از خدمات و دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت وابسته به این ستاد بازدید کرد و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را درخصوص خدمات بهداشتی و درمانی، صنعتی، تولیدی و... به وی ارایه کردند. همچنین در این مراسم آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی، محمدعلی انصاری و جمعی از مدیران موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره)  نیز حضور داشتند.


تعداد بازدید :  238