شماره ۵۵۳ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
14 دانش‌آموز در این حادثه زخمی شدند
واژگونی خونین سرویس وانت دختران دبیرستانی

14دانش آموز روستای چاه کیچی شهرستان دلگان به دلیل واژگونی سرویس وانت بار مجروح شدند. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه اعلام شده است.  ساعت 19:30 روز چهارشنبه 21 دانش‌آموز روستای چاه کیچی شهرستان دلگان وقتی سوار سرویس وانت بار شدند، نمی‌دانستند سرنوشتی تلخ انتظارشان را می‌کشد.
سرویس وانت بار حامل 21 دانش‌آموز دختر مقطع دبیرستان در مسیر بازگشت از مدرسه خود در شهر گلمورتی به دلگان واژگون شد.  14مجروح حادثه به وسیله 4 آمبولانس و خودروهای عبوری به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر برای مداوا منتقل شدند. مسئول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: حال مصدومان این حادثه رضایت‌بخش است.  محمدرضا کورسی رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حادثه ذکر کرد.
سرویس‌های وانت بار حامل دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان در گذشته نیز حادثه آفریده‌اند به‌طوری که در فروردین ماه امسال نیز خودروی وانت بار حامل 15دانش‌آموز دختر بخش بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان واژگون و دانش‌آموزان مصدوم و یکی از آنان بر اثر شدت جراحت وارده جان باخت.


تعداد بازدید :  130