شماره ۵۵۱ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورزش جهان

 هازار، مرد فصل لیگ‌برتر
ادن‌هازار، ستاره بلژیکی چلسی توانست روز گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر جزیره را از سوی اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال انگلستان، دریافت کند. نزدیک‌ترین رقبای این بازیکن 24ساله، هری کین از تاتنهام و دیوید دخئا از منچستریونایتد بودند.‌هازار این فصل توانسته است در 33 بازی 13 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل نیز به نام خود ثبت کند. او دومین بازیکن در تاریخ باشگاه چلسی است که توانسته به‌عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شود. پیش از این هم جان تری در فصل 2005 - 2004این جایزه را به خود اختصاص داد. جایزه بهترین بازیکن جوان هم به هری کین ستاره تاتنهام رسید.

ترجیح کلوپ به پپ
هلموت مارک ورت، مشاور مدیر بایرن در آستانه بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تیمش مقابل دورتموند ادعا کرد ممکن بود کلوپ جانشین‌هاینکس شود، نه گواردیولا! او به مجله «بیلد» گفت: «کلوپ یک گزینه بسیار جدی برای ما بود و درواقع می‌خواستیم از بین او و گواردیولا یکی را انتخاب کنیم؛ اولی هوینس به من زنگ زد و گفت تصمیم‌مان آوردن گواردیولا است. باید به کلوپ زنگ بزنم و قرارمان را کنسل کنم. احتمال هم دارد که ناراحت شود. بالاخره یک روز کلوپ بازهم درآلمان کارخواهد کرد و آن وقت حتما ما او را به بایرن می‌آوریم.»

خیر نیکوکار، قائم مقام اینتر
انتصاب خاویر زانتی به‌عنوان قائم‌مقام ریاست باشگاه، موجی از خوشحالی را در اردوی اینتر به‌وجود آورد. لوئیس فیگو، یکی از اعضای هیأت رئیسه باشگاه دراین‌باره گفت: «اوتعهد خود نسبت به این باشگاه را در گذر سالیان متمادی و درعمل اثبات کرد. همگی ما از او وفاداری را هم دیدیم و هم یاد گرفتیم. قدرت، جسارت و استقامت، ویژگی‌های کم‌نظیری هستند که در خاویر بارز است.» از دلایل شهرت زانتی اقدامات خیرخواهانه این بازیکن و همسرش است. این 2، مسئولیت چندین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و البته 5 مدرسه فوتبال ویژه این کودکان را برعهده دارند.


تعداد بازدید :  136