شماره ۵۵۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   اعلام آمادگی دو شرکت ایرانی برای پرواز به آمریکا| محمد خداکرمی معاون سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش تقاضای کشورهای اروپایی برای پرواز به ایران گفت: با توجه به وزن جمعیتی کشور ما، شرکت‌های خارجی تمایل به پرواز به ایران را دارند وی درخصوص مسیر پروازی بین ایران و آمریکا، اظهار داشت: از قاره آمریکا ایرلاینی به ایران نمی‌آید، البته برای این مسیر طولانی هر شرکتی هم نمی‌تواند پرواز داشته باشد اما در ایران دو شرکت هستند که آمادگی پروازهای طولانی را دارند.

  بخشداری‌ها مأمور اعلام دلیل حذف یارانه اقشار پردرآمد| سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در جدیدترین اقدام، معترضان حذف یارانه اقشار پردرآمد را به بخشداری‌ها ارجاع داده و این افراد باید برای دریافت دلیل حذف از فهرست یارانه‌بگیرها فرم پر کنند.

  تلاش برای رفتن به سمت خودروهای یورو 5 و 6| محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت در دیدار با وزیر محیط‌زیست ایتالیا گفت: هم‌اکنون تولید تمام خودروهای کشور با سوخت یورو 4 صورت می‌گیرد و تلاش داریم به سمت
یورو 5 و 6 برویم. وی ادامه داد: گفت: هم‌اکنون تراز تجاری ایران و ایتالیا به خاطر مسائل تحریم از 6 و 7‌میلیارد دلار به 1.5‌میلیارد دلار رسیده و این موضوع به‌طور قطع به ضرر هر دو کشور ایران و ایتالیا به‌عنوان سومین اقتصاد بزرگ اروپایی تلقی می‌شود.

  مرکز مبادلات ارزی بدون مشتری ماند| مرکز مبادلاتی که زمانی مرکز مراجعه تجار، واردکنندگان، بازرگانان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای تأمین ارز مورد نیازشان بود، این روزها خالی از رفت و آمد شده است. باجه‌نشینان در برابر این ابهام می‌گویند که مراجعان براساس بخشنامه‌ سال گذشته بانک مرکزی به اداره نظارت این بانک در میرداماد می‌روند و به همین دلیل این مرکز خالی از مشتری شده است.

 


تعداد بازدید :  584