شماره ۵۵۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
بازار جهانی

گوشی 290 دلاری لنوو در بازار
لنوو از جدیدترین اسمارت فون خود با نام K ۸۰ رونمایی کرده که از قابلیت‌هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴‌گیگابایتی برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های k ۸۰ می‌توان به پردازنده اتم اینتل، فرکانس ۱.۸GHz و Android ۵.۰ Lollipop و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی را نام برد. محصول جدید لنوو از ضخامت ۸.۵ میلیمتری و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال برخوردار است.

خودروی جدید آئودی در شانگهای
آئودی محصولات متفاوتی را تا ماه‌های آینده تولید و روانه بازار خودروسازی خواهد کرد که از میان آنها می‌توان به خودرو «آف‌رود» اشاره کرد اما این کمپانی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای از طرح جدید Prologue allroad رونمایی خواهد کرد. از ویژگی‌های طرح خودروی جدید آئودی می‌توان به مواردی مانند قدرت بیشتر نسبت به مدل Prologue و Prologue Avant را ذکر کرد. قدرت موتور دوتوربوی 4.0 لیتری TFSI V۸ به همراه یک موتور الکتریکی به سیستم انتقال هشت‌دنده انتقال می‌یابد.

کنترل چراغ‌های «ال‌ای‌دی» اسمارت فون
در سال‌های اخیر، کمپانی‌ها به تولید و عرضه اسمارت فون‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ روی آورده‌اند تا بتوانند نگاه‌های بیشتری را به خود جلب کنند. یکی از ویژگی‌های متفاوتی که در اسمارت‌فون‌ها به کار رفته را می‌توان در استفاده از چراغ LED دانست. کاربران با کمک این چراغ و بدون روشن کردن اسمارت‌فون خود می‌توانند از پیام‌ها یا تماس‌هایشان آگاهی پیدا کنند. اپلیکیشن Light Manager، برنامه متفاوتی است که به کاربران اجازه می‌دهد رنگ‌های صفحه LED را تنظیم کرده و برای پیامک‌های مختلف، رنگ‌های متفاوتی را تعریف کنند.


تعداد بازدید :  537