شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

حاشیه دستیار مورینیو
روی فاریا، دستیار پرحاشیه مورینیو در بازی چلسی مقابل کوئینزپارک‌رنجرز جنجال تازه‌ای رقم زد. فاریا که به نظر می‌رسد خلقیاتی مشابه مورینیو را دارد و حتی چندین‌بار در زمان حضورش در رئال توسط کمیته مسابقات محروم شده بود، دیروز پس از گل فابرگاس، مقابل رمسی، مربی کیو‌پی‌آر با حالتی عجیب خوشحالی کرد. مورینیو هم در واکنش به پرتاب سکه به سوی بازیکنانش به طعنه گفت بازیکنان باید سکه‌ها را در جیب و شکلات‌های پرتاب شده را در دهانشان بگذارند!

ترجیح «بن‌هور» به بارسا
کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال‌مادرید اعلام کرد به جای تماشای بازی بارسلونا و سویا، یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را تماشا کرده است! آنچلوتی با شوخ طبعی و خنده عنوان کرده ترجیح داده به جای تماشای سرنوشت بارسلونا فیلم تاریخی «بن‌هور» را تماشا کند. این درحالی است که با تساوی بارسا و سویا فاصله رئال با تیم صدر جدول به 2 امتیاز کاهش یافت.

نیوزیلند خواهان میزبانی جام‌جهانی
نیوزیلند تصمیم گرفته همراه استرالیا پیشنهاد مشترکی را برای میزبانی مسابقات فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۶ یا ۲۰۳۰ مطرح کند. مارتین اسندن کریکت باز سابق نیوزیلند که با موفقیت مسئولیت برگزاری مسابقات جام‌جهانی راگبی را در‌سال ۲۰۱۱ در این کشور برعهده داشت گفت این پیشنهاد هنوز در مراحل ابتدایی است. از طرفی فدراسیون فوتبال استرالیا که در رقابت برای کسب میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مغلوب قطر شد، هنوز دراین‌باره اظهار نظری نکرده است.

پسرسامر، توپ جمع‌کن بایرن
«لئون» فرزند ارشد ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن به‌عنوان توپ‌‌جمع کن بازی شنبه شب تیم پدرش در ورزشگاه آلیانس آره‌نا دیده شد. لئون امیدوار است کنار فعالیت به‌عنوان توپ‌جمع‌کن علاقه خود را به بایرن نشان داده و در آینده با حضور در تیم‌های رده سنی باشگاه به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مطرح شود. در خانواده «سامرها»‌ ماتیاس و پدرش کلاوس، فوتبالیست‌، مربی و مدیر‌‌ قابلی بوده‌اند.

 


تعداد بازدید :  254