شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
روی خط خبر

رهبر معظم انقلاب٬ قهرمانی تیم‌ملی کشتی آزاد در جهان را تبریک گفتند
در پی قهرمانی مقتدرانه تیم‌ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام‌جهانی آمریکا، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم‌ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت قهرمانی مقتدرانه تیم‌ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام‌جهانی آمریکا، به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مقام قهرمانی جام‌جهانی را به کشتی‌گیران و دست‌اندرکاران٬ تیم‌ملی کشتی آزاد کشور عزیزمان ایران تبریک می‌گویم و از این‌که فرزندانمان توانستند بار دیگر در عرصه بین‌المللی برای این ملت شریف افتخارآفرینی کنند خدا را شکر می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۴ فروردین ۱۳۹۴
همچنین حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز این پیروزی را به تیم کشتی آزاد ایران تبریک گفتند.

هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس بنیاد شهید: روحانی و کابینه‌اش مخلص مردم هستند
آیت الله سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونان خود صبح روز گذشته با آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص دیدار و گفت‌وگو کردند.  به گزارش تسنیم،‌ هاشمی‌رفسنجانی در این دیدار، با بیان این‌که در همه انسان‌ها نوعی حُب نفس و خودخواهی وجود دارد، گفت: اگر خودخواهی با تقدس همراه شود، سازنده می‌شود و بهترین راه اقناع روحیه خودخواهی، نزدیکی به خداوند است.  او خطاب به رئیس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران
خاطر‌نشان کرد: آقای روحانی و کابینه‌اش حقیقتاً مخلص انقلاب، کشور و مردم هستند و از این جهت فضای خوبی در اختیار شما قرار گرفته است که باید از این فرصت در اصلاح وضع بنیاد و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان عزیز بهره ببرید. ‌هاشمی با تأکید بر نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار شهدا و خانواده‌هایشان در شکل‌گیری و انسجام انقلاب اسلامی، گفت:  اگر شهدا خون پاک و مقدس خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمی‌کردند، قطعاً امروز ما در چنین آرامش و امنیتی به سر نمی‌بردیم.  وی عزت، اقتدار و استقلال ایران را مرهون زحمات و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و جاوید‌الاثرها دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و از همه مهم‌تر، پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های آنها وظیفه تک‌تک ماست.

رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: وزارت کشور ملزم به رعایت محدودیت‌های قانونی برای برخی  اصلاح‌طلبان است
محمدحسین مقیمی گفت که وزارت کشور ملزم به رعایت محدودیت‌های قانونی برای اصلاح‌طلبان است.
به گزارش ایسنا، مقیمی درباره بررسی درخواست حزب اتحاد ملت گفت: درخواست هر کدام از احزاب که بررسی شود و به نتیجه برسد، از طریق سخنگوی وزارت کشور نتیجه آن اعلام می‌شود، زیرا باید مراحل قانونی‌شان طی شود.  خبرنگاری با اشاره به اظهارنظر اعضای این حزب مبنی بر
مثبت بودن استعلامات‌شان، علت تعلل وزارت کشور در این زمینه را پرسید که مقیمی گفت:  پرونده کامل نیست.  اشکالاتی وجود دارد که باید بررسی شود.
معاون سیاسی وزیر کشور پاسخ دادن به سوالی مبنی بر این‌که آیا وابسته بودن عاملان حادثه شیراز به یک نهاد نظامی صحت دارد؟ را به معاون امنیتی وزارت کشور واگذار کرد.  وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیان بودن برخی اصلاح‌طلبان، آیا وزارت کشور برای این افراد محدودیت قایل می‌شود؟ گفت: اگر براساس قانون و توسط مراجع قضایی این موارد اعلام شده باشد، وزارت کشور هم ملزم به رعایت این محدودیت‌هاست.

توسط آیت‌الله محمد یزدی؛ هاشمی‌شاهرودی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان شد
آیت‌الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری طی حکمی آیت‌الله سیدمحمود‌ هاشمی‌شاهرودی، نایب‌رئیس اول این مجلس را به‌عنوان رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان منصوب کرد. به گزارش ایلنا، همچنین در حکمی آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری از سوی آیت‌الله‌ هاشمی‌شاهرودی نایب‌رئیس و رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به سمت معاونت امور فرهنگی و ارتباطات دبیرخانه این مجلس، منصوب شد. همچنین آیت‌الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سامعی را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرد.
 از سوی دیگر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی کارپرداز هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با حکم آیت‌الله‌ هاشمی‌شاهرودی، رئیس دبیرخانه این مجلس به‌ عنوان معاون مالی و اداری و رئیس دفتر دبیرخانه در تهران منصوب شد.


تعداد بازدید :  259