شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
شهر ایمن در نوروز 94

در ایام تعطیلات نوروزی هیچ‌گونه حریق مسکونی در شهر قدس گزارش نشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: در ایام تعطیلات نوروزی هیچ‌گونه حریق مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در شهر قدس گزارش
 نشده است. علی رزاقی افزود: با اتخاذ تدابیر لازم توسط شهروندان و رعایت اصول ایمنی امسال در شهر قدس حریق مسکونی نداشته‌ایم و حادثه‌ای که منجر به صدمات مالی یا جانی قابل‌توجهی شده باشد هم اتفاق نیفتاده است. وی ادامه داد: ما از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه اتفاقی موارد را با سامانه 125 یا شماره تلفن 46822222  گزارش دهند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر قدس، حسین نوروزی، رئيس کميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر قدس از فعاليت يک‌سال گذشته کميسيون گزارشي ارایه کرد. حسين نوروزي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما افزود: مهم‌ترين مولفه و  برنامه‌هاي شوراي اسلامي شهر قدس در دوره چهارم از آغاز تاكنون تاكيد بر همراهي با مردم و حضور مستمر در لايه‌هاي مختلف اجتماعي دارد. رئيس کميسيون ورزش و جوانان شوراي اسلامي شهر قدس بيان کرد: ايجاد فضایي دوستانه با مبنا قرار دادن تلاش و كوشش در آباداني و عمران هرچه بيشتر شهر و  تامين نظر آحاد مختلف مردم شهر، كاري بزرگ است كه در سايه برخورداري از همراهي دلسوزانه و مدبرانه شهردار و همچنين حمايت‌هاي منطقي مسئولان به‌ويژه استاندار و معاونان وي امكان‌پذير شده است.
حسين نوروزي تصريح کرد: بدون‌شك پيگيري‌ها و تلاش ارزنده اعضاي شوراي اسلامي، ملاقات‌هاي مستمر با مسئولان شهرستاني و فرادستي و مكاتبات صريح و مستدل در احقاق مطالبات مشروع مردم صبور و شريف قدس و بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي ممکن، روند آباداني و عمران شهر را سرعت معقولي بخشيده و نگاه اميدوار مردم صبور شهر را به آينده روشني معطوف خواهد ساخت.


تعداد بازدید :  168