شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
دیار

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اندیشه
همزمان با فرا رسیدن روز میلاد با سعادت فخر زمین و زمان حضرت فاطمه زهرا (س)، به پاسداشت مقام مادر و روز زن، از بانوان شاغل در شهرداری اندیشه، تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، این مراسم با حضور طلوعی سرپرست شهرداری اندیشه، سرآبادانی رئیس شورای اسلامی، جعفری، بدلی تاجیک و افراشته دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه، مدیر روابط عمومی و بانوان شاغل در شهرداری اندیشه، در محل سالن اجتماعات شهرداری، برگزار شد.در این مراسم سرپرست شهرداری اندیشه، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، دقایقی را ایراد سخن نمود.سپس رئیس و اعضای شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش زن در جامعه و نیز فعالیت قابل توجه آنها در عرصه های مختلف، اشاره کردند و از تلاش های بانوان شاغل در شهرداری تقدیر و تشکر نموند.
در این مراسم، بانوان شاغل در شهرداری نیز برخی مسائل و مشکلات موجود را عنوان نمودند و طلوعی سرپرست شهرداری، قول همکاری و مساعدت لازم در همکاری مؤثر با این بانوان در جهت رفع مسائل و مشکلات را داد.

تجلیل از مقام بانوان شاغل در سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری ملارد
به‌گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ملارد، به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن؛ بانوان شاغل در سازمان‌ها و معاونت‌های تابعه شهرداری ملارد در دفتر شهردار گرد هم آمدند.
در این دیدار که با حضور قریب به بیست نفر از بانوان برگزار  شد، مهندس خراسانی شهردار ملارد ضمن عرض تبریک به مناسبت این میلاد فرخنده جایگاه و نقش بانوان را چه در عرصه مدیریت خانواده و چه در اجتماع بی‌بدیل و تاثیرگذار دانست. وی عنوان داشت: فراتر از مباحث اداری و رسمی نقش بانوان اول در مقام زن و مادر در خانواده تعریف می‌شود که این نقش با تربیت همراه است. هر بانو در حکم یک مربی است و فرزندان و حتی همسر تحت تربیت این مربی می‌توانند به رشد و بالندگی برسند. در وهله دوم نمی‌توان نیاز به زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را نادیده گرفت. هر جامعه‌ای که در فرآیند مشارکت اجتماعی آن زنان نقشی را برعهده نگیرند، ابتر و
رو به زوال خواهد داشت. همچنین ایشان از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه بانوان مجموعه سازمان‌های شهرداری تقدیر و تشکر کرد. در ادامه بانوان به بیان نیازها و نظرات خود پرداختند و در پایان این دیدار شاخه گلی به رسم ادب و هدایا به رسم یادبود به ایشان تقدیم شد. این دیدار با همت کمیسیون بانوان شهرداری ملارد برنامه‌ریزی و برگزار شد.در همین راستا نیز مراسم تجلیل از مقام بانوان شاغل در شهرداری ملارد با حضور ایشان در دفتر شهردار برگزار شد. در این دیدار ابتدا مسئول امور بانوان شهرداری با قرائت دکلمه‌ای در وصف مقام و جایگاه زن هدف از این دیدار را ایجاد همدلی و همزبانی و تقدیر از زحمات تک‌تک بانوان شهرداری عنوان داشت و این روز را به‌عنوان یادبودی برای آنچه منشاء تربیت و رشد به نام مادر نامگذاری شده است، مطرح کرد. در ادامه مهندس خراسانی ضمن عرض تبریک این مولود فرخنده، زنان را بازوی تخصص و تعهد و دلسوزی در شهرداری دانست که هیچ گاه مدیریت را تنها نگذاشته و با تمامی مشکلات پیش رو همواره در راستای پیشبرد اهداف سیستم خدمتگزاری کرده‌اند. وی عنوان داشت: از نظر من هیچ تفاوتی میان زنان و مردان در محیط اداری نیست و اگر ریا نباشد بانوان به مراتب دلسوزانه‌تر و متعهد‌تر در مجموعه کار و فعالیت کرده‌اند. در ادامه بانوان حاضر به طرح مسائل و نظرات پرداخته و در پایان نیز با اهدای شاخه گل به رسم ادب و هدایا به رسم یادبود از ایشان قدردانی شد.


تعداد بازدید :  244