شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
کاپیتان تیم‌ملی والیبال به ایران برمی‌گردد
معروف در آستانه جدایی از زنیت

شهروند| به نظر می‌رسد مدت حضور کاپیتان تیم‌ملی والیبال کشورمان در لیگ روسیه خیلی طولانی نخواهد بود. بازیکنان زنیت کازان با توجه به نزدیکی به انتهای فصل لیگ روسیه درحال تمدید قراردادهای خود هستند و از بین بازیکنان خارجی این تیم،
مت اندرسون آمریکایی این کار را انجام داده‌ و ویلفردو لیون کوبایی هم همچنان با این تیم قرارداد دارد. این یعنی تیم زنیت در سوپر لیگ روسیه اجازه استفاده از بازیکن خارجی دیگری را نخواهد داشت و سعید معروف نمی‌تواند قراردادش را با زنیت تمدید کند. مدیران زنیت نیز کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران را بازیکن آزاد اعلام کرده‌اند که نشان می‌دهد تصمیمی برای بستن قرارداد جدید با معروف ندارند. بنابراین باعث تعجب نخواهد بود که ولادیمیر آلکنو در فصل آینده از ایگور کوزبار، پاسور جوان خود استفاده کند.   
قوانین لیگ برتر والیبال روسیه از ‌سال آینده به گونه‌ای است که هر تیم می‌تواند از دو بازیکن خارجی استفاده کند اما این شرایط برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است و تیم‌ها هیچ محدودیتی ندارند. با این شرایط معروف دیگر نمی‌تواند برای زنیت در لیگ روسیه به میدان برود و  اگر بخواهد بماند، تنها می‌تواند در مسابقات اروپایی برای زنیت به میدان برود که این شرایط برای وی کمی سخت به نظر می‌رسد. درحال حاضر معروف همراه با تیم زنیت برای برگزاری فینال لیگ روسیه آماده می‌شود و براساس قانون نمی‌تواند با تیم جدید مذاکره کند؛ گفته می‌شود پاسور و کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران پیشنهاداتی هم دارد که در پایان لیگ روسیه آنها را بررسی خواهد کرد.

 


تعداد بازدید :  94