شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
حمله دزد خشن به یک مهدکودک در زاهدان

شهروند| دزد حرفه‌اي اين‌بار به سراغ بچه‌هاي مهدكودك رفت و طلاهاي آنها را هدف سرقت‌هاي خود قرار داد. اين مرد با ورود به يك مهدكودك در زاهدان پس از مصدوم كردن نگهبان، طلاي بچه‌ها را دزديد.
وقتي مرد جوان وارد يك مهدكودك در زاهدان شد، كسي نمي‌دانست كه وي طلاي كودكان را هدف گرفته و مي‌خواهد نقشه يك سرقت خشن را اجرا كند. اين مرد به محض ورودش با نگهبان مهدكودك درگير شد و شروع به ضرب‌وشتم وي كرد. دزد حرفه‌اي پس از كتك زدن نگهبان و مصدوم كردن وي به سراغ كودكان رفت و طلاهای آنان را سرقت كرد. پس از آن بود كه مربيان اين مهدكودك با پليس تماس گرفتند و ماجرا را براي آنها تعريف كردند. پس از اعلام به پلیس بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند و راهي محل حادثه شدند. پس از حضور ماموران مشخص شد كه سارق ضمن ورود به  مهدکودک و درگیری با نگهبان و مصدوم کردن وی اقدام به سرقت طلاها کرده و از محل متواری شده است.
کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطلاع از جزئيات ماجرا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و با بررسی صحنه جرم و پایش اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار در این سرقت به دست آوردند.
ماموران آگاهی پس از کنترل نامحسوس محل تردد این سارق سابقه‌دار وی را  درحال تردد در یکی از خیابان‌های شلوغ زاهدان، دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان درباره اين پرونده گفت: « این متهم که دارای چند سابقه کیفری بود در ابتدا منکر انجام سرقت شد، اما در تحقیقات تخصصی به سرقت از مهدکودک و 11 سرقت به عنف گوشی همراه و شش سرقت‌ دیگر اعتراف کرد.»


تعداد بازدید :  298