شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
رهايي يک قاچاقچي فراري از چنگ آدم‌ربايان افغانی

یکی از قاچاقچیان فراری مواد مخدر که مردان افغانی او را به گروگان گرفته بودند با تلاش کارآگاهان جنایی از چنگ آدم‌ربایان رها و راهی زندان شد.
با اعلام مفقود شدن این قاچاقچی به پلیس از طرف خانواده‌اش و پیدا شدن خودروی مرد گمشده در اطراف پایانه مسافربری مشهد، پلیس وارد عمل شد. درحالی‌که تیم تحقیق به دنبال ردی از آدم‌‌ربایان بود، تبهکاران در ازای آزادی گروگان تقاضای 500میلیون تومانی کردند. با قوت احتمال جنایت و یا آدم‌ربایی، ردیابی و تحقیقات پلیس آغاز شد و مخفیگاه متهمان در بولوار حر شهرک شهید رجایی مشهد شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در این عملیات و بازرسی از این مخفیگاه 2 زن و 2 مرد افغان دستگیر شدند و گروگان نیز که در مدت 20 روز با دست و پای بسته داخل یک کمد دیواری نگهداری و آثار ضرب و جرح و کبودی روی بدن گروگان که با غل و زنجیر بسته و مورد شکنجه گروگانگیران قرار گرفته بود از چنگ آنان آزاد شد.
سرهنگ بیدمشکی افزود:  گروگان سال‌ها قبل به اتهام حمل چند کیلوگرم مواد مخدر دستگیر و به تحمل 20سال زندان در ندامتگاه یکی از شهرهای شمالی خراسان رضوی محکوم شده بود که پس از گذشت 2‌سال از دوران محکومیت با سپردن وثیقه به مرخصی رفت و دیگر به زندان بازنگشته بود.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: این گروگان برای تحمل ادامه دوران محکومیت روانه زندان شد.

 


تعداد بازدید :  100