شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 آقا بالاخره نفهمیدیم برای بیانیه سوییس شادی کنیم یا نه؟ بالاخره طرفین به نتیجه رسیده‌اند یا نه؟ هر روز یک چیزی می‌گویند چیکار کنیم؟ خوشحال باشیم یا نباشیم؟!
شهروند: عجالتا خوشحال باشیم تا تیرماه ببینیم خدا چه می‌خواهد!

 به‌عنوان یک ایرانی بی‌نهایت متاسفم که این‌قدر بی‌تفاوت و بی‌غیرت شده‌ایم که بعد از ماجرای فرودگاه جده هیچ واکنش جدی و محکمی نشان نمی‌دهیم. حالا ما این‌قدر بدبخت شده‌ایم که باید ملاحظه این سعودی‌های بی‌فرهنگ و وهابی را هم بکنیم؟!
شهروند: نه قطعا نباید هیچ ملاحظه‌ای بکنیم ولی اجازه دهید امیدوار باشیم که مسئولان امر تصمیمی منطبق با شأن و جایگاه ملت ایران خواهند گرفت.

 درود بر آیت‌الله مکارم شیرازی که با صراحت و شجاعت فرمودند: چرا باید برای حج عمره به هر خواری و ذلتی تن  دهیم؟ واقعا نمی‌دانم مسئولان ملاحظه چه چیزی را می‌کنند که جلوی سفرهای عمره را نمی‌گیرند؟! چرا باید با هر خفتی برویم پول به شکم این سعودی‌های بی‌دین و اخلاق بریزیم؟
شهروند: واقعا چرا؟!

 می‌خواستم بپرسم برادران کفن‌پوش کجا هستند؟ چرا به‌خاطر حادثه خفت‌بار فرودگاه جده به خیابان نمی‌آیند؟!
شهروند: احتمالا دلواپس عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌اند.

 می‌خواستم بگویم اگر مسئولان سازمان حج نگران کسب درآمدهایشان هستند که جلوی سفرهای عمره را به خاطر رفتار بی‌شرمانه سعودی‌ها نمی‌گیرند، حداقل خود مردم شرف و غیرت به خرج دهند. عمره را تحریم کنند و نروند دیگر چه بلایی باید سرمان بیاید که کمی به خودمان بیاییم.
شهروند: متاسفانه «بی‌تفاوتی» به معضلی بزرگ در جامعه ایرانی تبدیل شده است.

 واقعا غیرت ایرانی اجازه می‌دهد زن و بچه خود را به سرزمینی بفرستد که هیچ امنیتی در آن ندارند؟ چطور می‌شود به حج رفت وقتی سعودی‌ها تا این حد وقیح هستند. اینها از ایرانی‌ها کینه به دل دارند چرا یادمان رفته که اینها چه رفتارهای زشت و ناپسندی داشته‌اند؟ ایرانی به غیرت و شرفش معروف است پس غیرت نشان دهیم و حداقل به عمره
 نرویم.
شهروند: حالا گذشته از واکنش‌های احساسی و هیجانی واقعا مسئولان ذیربط باید برای اعزام کاروان‌های حجاج تضمین امنیتی بگیرند وگرنه بعید نیست، شاهد برخوردهای ناپسندتری باشیم.


تعداد بازدید :  201