شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

جمشید مشایخی با پیوستن به «سین هشتم؛ سرپناه» یکی از عکس‌های مورد علاقه‌اش در فیلم «کمال‌الملک» را به این برنامه خیریه
 اختصاص داد.

با گذشت چند ماه از انتشار خبر رسمی حضور یانی در ایران اما هنوز هیچ اتفاقی پیرامون برگزاری کنسرت این هنرمند بین‌المللی در کشورمان نیفتاده  است.

فرزاد موتمن قصد دارد فیلم سینمایی «آخرین‌بار کِی سحر را دیدی» را بسازد.

اکران فیلم «مردی که اسب شد» که‌ سال گذشته عنوان بهترین کارگردانی بخش هنر و تجربه جشنواره فجر را از آن خود کرد تا پایان اردیبهشت در گروه «هنر و تجربه» ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم «دوئت» با بازی هدیه تهرانی، علی مصفا و نگار جواهریان پایان یافت. «دوئت» اولین فیلم بلند سینمایی نوید دانش است که پیش از این فیلم کوتاه او با همین نام در بخش سینه فوندانسیون جشنواره کن 2013 حضور پیدا کرده بود.

روز دوشنبه 24 فروردین 1393 کتاب «سه نفر بودیم» در شهر کتاب فرشته رونمایی می‌شود. این کتاب شامل گفت‌وگوی مفصل فرخنده آقایی، داستان‌نویس با محمد متوسلانی و منصور سپهرنیا، دو هنرمند قدیمی عرصه سینماست که سال‌ها با همکاری یکدیگر در فیلم‌های مختلفی در دوران گذشته بازی کردند.

امین زندگانی - بازیگر سینما و تلویزیون - در حمایت از سریال «در حاشیه»ی مهران مدیری از تلویزیون خواست تا بساط این اعتراض‌ها را که به نوعی تبدیل به سنت شده‌اند، برچیند.

شنیده‌های جدید از پشت پرده سریال مدیری، نامه‌نگاری‌های تند و تیز از سوی سازمان نظام پزشکی علیه تلویزیون و «در حاشیه»، سرانجام به دیدار حضوری دو تن از مدیران مسئول دو طرف انجامید تا امیدواری‌ها به کمرنگ شدن حواشی منفی سریال جدید مدیری افزایش یابد.

سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد کلید خورد. به گفته مهران مهام، تهیه‌کننده این سریال، همه بازیگران سری قبل در این سری نیز حضور دارند. ضمن این‌که حسین محب‌اهری، فریده سپاه‌منصور، امیرحسین صدیق و مه‌لقا باقری نیز از بازیگران جدید این مجموعه خواهند بود.

فیلم سینمایی «ایران برگر» در سینما بهمن ملایر درحالی به نمایش درآمد که جمعی از تماشاگران شهرهای استان همجوار که از دیدن این فیلم محروم هستند؛ برای دیدن «ایران برگر» به شهر ملایر آمده بودند.

ارکستر سمفونیک نیلپر به رهبری نوید گوهری در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

«رادیو هفت» پس از توقف یک ماهه از
31 فروردین مجددا در کنداکتور شبکه آموزش سیما قرار می‌گیرد. سری جدید این برنامه با حفظ فضای همیشگی خود تعییراتی را نیز به همراه خواهد داشت.

حمید مدرسی، تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» اعلام کرد با وجود اتمام پخش نوروزی این مجموعه عروسکی، ساخت قسمت‌های دیگری از آن برای پخش در اعیاد طول‌ سال ۹۴ ادامه دارد.

فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی 26 آوریل در دانشگاه یوسی ال‌ای آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش عروسکی «اپرای سعدی» به کارگردانی بهروز غریب‌پور پس از آن‌که امکان اجرا در جشنواره‌های تئاتر و موسیقی فجر را پیدا نکرد، قرار بود اول اردیبهشت‌ماه همزمان با روز بزرگداشت سعدی در شیراز روی صحنه رود اما کارگردان این اثر می‌گوید فعلا هیچ چیز مشخص نیست.

 


تعداد بازدید :  208