شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
ماموریت یا خوشگذرانی

گاهی اوقات تحمل برخی از شرایط برای زن یا شوهر سخت می‌شود. مخصوصا اگر یکی از طرفین در جریان کامل شرایط نباشد و تنها از او بخواهیم که صبر کند. شاید بهترین کار این باشد که زن و شوهر با یکدیگر به‌صورت شفاف و واضح صحبت کنند تا هم بتوانند راحت‌تر شرایط یکدیگر را درک کنند و هم دچار سوءتفاهم نشوند و پیش‌داوری نکنند.  چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم به خارج از کشور رفته و الان دو ماه است که هنوز برنگشته است. زن جوان ادامه داد: او به بهانه ماموريت کاري به خارج از کشور رفت و قرار بود دو هفته بعد برگردد ولي الان دو ماه شده و شوهرم همچنان برگشتنش را به تعويق مي‌اندازد.
دو ماه است که من تنها زندگي مي‌کنم و شوهرم در خارج از کشور درحال خوشگذراني است. راستش از انتظار خسته شده‌ام و مي‌خواهم درخواست طلاق بدهم.
وي افزود: من از‌‌ همان ابتدا هم با اين سفر شوهرم مخالف بودم و دوست نداشتم که او مرا ترک کند و تنهايي به مسافرت برود، حالا هم خيال برگشتن ندارد و من نيز تصميم به جدايي گرفتم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي رسيدگي به اين پرونده را به زماني که شوهر اين زن هم در دادگاه حضور بيابد موکول کرد.


تعداد بازدید :  258