شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد:توسعه کیفیت تنها ابزار رقابت با سایر بانک‌ها

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر حسین محمد‌پورزرندی در همایش نوروزی با حضور روسا‌، معاونان سرپرستی‌های کشور و روسای شعب شهر تهران با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم مذاکره هسته‌ای، بر لزوم تلاش بیشتر در همه حوزه‌ها برای جبران تاخیرهای گذشته تاکید کرد و گفت: بانک شهر نیز در سال جدید با تلاشی مضاعف آغاز به کار کرد و با شعار "‌شهر تعطیل نیست" به ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان پرداخت‌. وی افزود: با وجود آن‌ که مردم‌، بانک شهر را متعلق به شهرداری‌ها می‌دانستند اما خوشبختانه شاهد آن هستیم که امروز این نگاه تغییر یافته و رویکرد مثبتی نسبت به بانک شهر وجود دارد و این بانک، به عنوان یک بانک شهروندی شناخته شده است‌.
مدیرعامل بانک شهر از افزایش تعداد پیشخوان‌های شهرنت به 300مرکز تا پایان سال خبر داد و افزود: علاوه بر افزایش تعداد پیشخوان‌ها، تا کنون 60هزار کارت‌ شهروندی نیز که در تهران فقط به سیستم حمل و نقل متصل است، توزیع شده که باید این میزان به دو میلیون قطعه افزایش یابد.


تعداد بازدید :  229