شماره ۵۳۷ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
دیار

 اهدای عضو پس از سکته‌مغزی
اهدای اعضای بدن خانم الهام محمدی از همکاران با سابقه شرکت‌آب و فاضلاب که به‌علت سکته مغزی در کما بود، توسط خانواده‌ ایشان صورت گرفت. خانم الهام محمدی، از کارکنان با سابقه شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران که به علت سکته مغزی از یک هفته پیش در کما بود صبح روز چهارشنبه ١٩ فروردین‌ماه درگذشت. خانم محمدی حدود ١٩‌سال سابقه کار در بخش‌های مختلف شرکت آب و فاضلاب ازجمله واحدهای حقوقی، مشترکین، بازرگانی و بهره‌برداری را داشت. آخرین‌بار وی در سمت دفتردار «مدیر دفتر نظارت بر بهبود روش‌های بهره‌برداری آب» شرکت انجام وظیفه می‌کرد. خانواده خانم محمدی پس از موافقت و با تأیید تیم پزشکی اعضای بدن ایشان را اهدا کردند. روابط‌عمومی آبفای شهرها و شهرک‌های غرب این مصیبت را به‌خانواده محترم ایشان و همکاران شرکت تسلیت می‌گوید.

 پایان عملیات اصلاح شبکه و انشعابات شهرک باباسلمان از توابع شهر باغستان
مدیر امور آبفای باغستان از پایان عملیات شبکه و انشعابات شهرک باباسلمان خبر داد. مهدی شیخی‌پور با اعلام این خبر گفت: باتوجه به فرسوده‌بودن ١٠٠درصد شبکه و انشعابات این شهرک که در‌سال ١٣٩١ به شرکت آب و فاضلاب تحویل شد، اصلاح کلی شبکه و انشعابات این منطقه در دستورکار امور آبفای باغستان قرار گرفت. وی افزود: عملیات اجرایی طرح مذکور پس از تهیه طرح توسط مشاور و ابلاغ آن از سوی معاونت فنی و مهندسی شرکت در شهریورماه ‌سال ٩٣ آغاز شد و در اسفندماه ٩٣ به‌طور کامل پایان یافت. شیخی‌پور تصریح کرد: عملیات مذکور شامل ١٤ کیلومتر عملیات لوله‌گذاری در اقطار مختلف و اصلاح کامل حدود ١٢٠٠ فقره انشعاب با هزینه‌ای بالغ بر 20 ‌میلیارد ریال صورت پذیرفته است. مدیر امور آبفای باغستان همچنین گفت: یک حلقه چاه جدید در این شهرک که در ‌سال گذشته حفر شده بود، پس از پایان عملیات مذکور وارد مدار بهره‌برداری شد که موجب بهبود و ارتقای چشمگیر وضع کمی و کیفی آب این منطقه شده است. وی تأکید کرد: حدود ١٤ کیلومتر شبکه قدیم و فرسوده منطقه مذکور از محل تولید، چاه‌های موجود، همزمان از مدار خارج شد که این موضوع در مناطق تحت‌پوشش شرکت بی‌سابقه است.

مخزن ٥‌ هزار مترمکعبی در صباشهر به بهره‌برداری رسید
مدیر امور آب و فاضلاب صباشهر از بهره‌برداری مخزن آشتیانی با ظرفیت 5 هزار مترمکعب در این شهر خبر داد و گفت، این مخزن درحال‌حاضر منطقه ویره را کاملا تحت‌پوشش قرار می‌دهد. به‌گزارش روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار، داود سمیعی زنوزی درخصوص این خبر اظهار داشت: زمین ساخت این مخزن از سوی شورا و شهرداری صباشهر در اختیار آبفا قرار گرفت و عملیات ساخت آن نیز از ‌سال ١٣٩٠ آغاز شده و در نیمه‌دوم سال٩٣ تکمیل و به بهره‌برداری رسید. وی افزود: با ساخت این مخزن، ظرفیت مخازن ذخیره آب در این شهر به ١٠‌ هزار و ٥٠٠مترمکعب رسید و ظرفیت ذخیره آب نیز به دو برابر افزایش یافت. زنوزی همچنین گفت: این مخزن برای آبدهی مناطق ویره و شهرک مصطفی خمینی پیش‌بینی شده و درحال‌حاضر منطقه ویره را کاملا تحت‌پوشش قرار می‌دهد. مدیر امور آب و فاضلاب صباشهر با اشاره به امتیازات این مخزن گفت: این مخزن دارای ایستگاه پمپاژ با الکترو پمپ‌های دور متغیر است که در این منطقه برای نخستین‌بار نصب و راه‌اندازی شده است و آب را با فشار مناسبی در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.


تعداد بازدید :  319