شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

 زلاتان در صف ویزای آمریکا
زلاتان ایبراهیموویــچ مهاجــم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن، برای آینده‌اش برنامه‌های تازه‌ای دارد. «آفتون بلادت» روزنامه سوئدی خبری مبنی بر این‌که زلاتان برای ویزای مهاجرت آمریکا اقدام کرده منتشر کرده و نوشته این درخواست ماه گذشته به سازمان مهاجرت آمریکا ارایه شده است. زلاتان روز 19 مارس به سفارت آمریکا در پاریس رفته و یک نفر از همراهانش که برای انجام کارهای اداری معمول او را همراهی می‌کند هم با او در سفارت آمریکا دیده شده است. زلاتان پس از عبور ازصف مقابل سفارت، درخواست ویزای مهاجرت کرده و به مدت 45 دقیقه در محل سفارت آمریکا در پاریس حضور داشت.

توهین به مادر متوفی
هواداران رم به علت پارچه نوشته و شعارهای توهین‌آمیز علیه مادر چیرو اسپوسیتو، هوادار فقید ناپولی با خطر محرومیت مواجه هستند. اسپوسیتو‌سال گذشته در بازی رم و ناپولی کشته شد. مادر این هوادار اخیرا کتابی را به یاد فرزندش منتشر کرده است. هواداران رم روز گذشته از مادر این بازیکن انتقاد کردند و او را به سودجویی از فوت پسرش متهم کردند.

حقوق رئیس کمیته بین‌المللی المپیک
کمیته بین‌المللی المپیک میزان حقوق سالانه توماس باخ، رئیس این کمیته را 225‌هزار یورو اعلام کرد. اعضای کمیته بین‌المللی المپیک به صورت سالیانه از حق مسئولیت 7‌هزار دلاری برخوردار می‌شوند و در سفرهای بازی‌های المپیک به صورت روزانه 450 دلار حق ماموریت دریافت می‌کنند. همین مقدار به اعضای کمیته‌ که در جلسات شرکت می‌کنند، نیز پرداخت می‌شود. از آن جایی که باخ 365 روز‌سال مامور کمیته بین‌المللی المپیک است، از حق مسئولیت و حق ماموریت روزانه بی‌بهره است. با این حال مخارج مربوط به اقامت او در کشورهای مختلف از سوی سازمان تحت ریاستش پرداخت می‌شود.

رکورد گواردیولا
پپ گواردیولا، سرمربی بایرن در شصت‌و‌یکمین حضورش روی نیمکت بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا، پنجاهمین برد را با این تیم به‌دست آورد. او به این ترتیب رکورد اودو لاتک فقید، سرمربی پیشین دورتموند، بارسلونا و بایرن‌مونیخ را شکست که در
 78 بازی به رکورد 50 پیروزی در بوندس‌لیگا رسیده بود. گواردیولای 44ساله این رکورد را 17 بازی بهبود بخشید و لقب سریع‌ترین مربی تاریخ بوندس‌لیگا در رسیدن به 50 پیروزی را از آن خود کرد.


تعداد بازدید :  282