شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
برانکو برای مذاکره با سرخپوشان راهی استانبول شد
استعفای درخشان از سرمربیگری پرسپولیس

شهروند| پرسپولیس در 9 هفته گذشته از نیم فصل دوم لیگ برتر فقط 6 امتیاز کسب کرده و حتی در فاصله 6 هفته به پایان لیگ خطر سقوط را هم احساس می‌کند. همه این مسائل سبب شد تا سرخپوشان بعد از بازی با راه آهن دوباره درگیر شایعه تغییر در کادرفنی‌‌شان شوند. درخشان که با حضور نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس در ابتدا امنیت شغلی‌اش را از دست داده بود فقط با 2 برد در لیگ قهرمانان آسیا توانست منتقدانش را ساکت کند اما باخت‌ها و نتایج ضعیف سرخپوشان در هفته‌های اخیر بار دیگر پوست خربزه را به زیر پای او بازگرداند ‌تا این‌که در تمرین دیروز بالاخره سرمربی پرسپولیس مجبور به استعفا شد.
طاقت درخشان تمام شد
بعد از این‌که در بازی با راه‌آهن نیز از روی سکوها درخشان شعار
حیا کن،‌ رها کن را شنید، شنبه شب نزد نژادفلاح رفت و به نظر می‌رسد در همان جلسه کار این مربی در پرسپولیس به پایان رسید. با این‌که تا عصر دیروز قائم مقام پرسپولیس از حمایت کادرفنی صحبت می‌کرد، به یک باره درخشان تصمیم به استعفا گرفت و پس از پایان تمرین دیروز استعفایش را در حضور خبرنگاران و نژادفلاح اعلام کرد.
عبدی، مربی موقت
استعفای درخشان درحالی رخ داد که پرسپولیس باید 2 روز دیگر در برابر النصر عربستان در ورزشگاه آزادی به میدان برود. به دلیل کمبود زمان با تصمیم نژادفلاح امور فنی پرسپولیس به حسین عبدی،‌ مربی این تیم سپرده شد تا این‌که تکلیف سرمربی بعد از این دیدار مشخص شود. البته احتمال دارد او در بازی روز سه‌شنبه مقابل النصر روی نیمکت سرخپوشان بنشیند و پس از آن از جمع آنها جدا شود.
بازگشت برانکو
برانکو ایوانکوویچ که ماه‌هاست نامش به‌عنوان آلترناتیو درخشان مطرح می‌شود،‌ روز گذشته تأیید کرد که در راه استانبول است تا در آن‌جا با نماینده پرسپولیس مذاکره کند. به نظر می‌رسد سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران بیش از پیش به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده و اگر مشکلی پیش نیاید،‌ به‌زودی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد و راهی تهران خواهد شد.
استعفا در عین ناباوری
حمید درخشان بعد از استعفا از سمتش در پرسپولیس، طوری حرف زد که به نظر می‌رسید دلش می‌خواسته بماند و با زور مدیران باشگاه کناره‌گیری کرده است. او عنوان کرد:  « من از آقای نژادفلاح خواهش کردم استعفایم را قبول کند و کسی دیگر در تیم حاضر شود تا بتواند کمک کند. احساس کردم بدشانسی به خاطر من است و شاید با رفتن من این مسأله به تیم بازگردد و استعفایم به نفع تیم باشد.» سرمربی پرسپولیس البته درباره بازی بعد این تیم با النصر و شرایط کنونی تیمش هم حرف زد تا احتمال ماندنش قوت بگیرد.
تیرخلاص نژادفلاح
محمدحسین نژادفلاح اما آب پاکی را روی دست درخشان ریخت و اعلام کرد با استعفای درخشان موافق است. او بیان داشت:  «درخشان بزرگ پرسپولیس است و صدای پرسپولیس را بهتر از هر کسی می‌شنود. از دیشب که بحث استعفا مطرح شد تا امروز هیچ مربی ای قطعی نشده است اما من از همین حالا به دنبال جذب سرمربی جدید هستم.»
نژادفلاح مذاکره با برانکو ایوانکوویچ را هم تأیید کرد:  «او یکی از گزینه‌های ما بوده و قرار است روز دوشنبه نماینده ما در استانبول با وی مذاکره کند.»


تعداد بازدید :  90