شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
تکذیب اتهام دلالی به سرمربی تیم ملی
كي‌روش ماندگار مي‌شود؟



شهروند| احتمالا روز سه‌شنبه داستان‌هزار و یک شب ماندن یا رفتن کی‌روش با ماندن این مربی به ظاهر محبوب به پایان می‌رسد؛ وقتی جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با فرستادن بزرگترین مخالف کی‌روش (اسدی، دبیرکل فدراسیون) گوشه رینگ به نفع ماندن سرمربی پرتغالی به پایان می‌رسد.
اتهام دلالی
گفته می‌شود اسدی به‌عنوان بزرگترین مخالف کی‌روش برحسب رابطه خوب با وزارت ورزش، یکی از دلایلش برای مخالف با سرمربی تیم‌ملی را
دلال بودن او دانست و این موضوع را به گوش سازمانی که او را به سمت فعلی‌اش برگزید، رساند؛ هرچند بلافاصله این موضوع و درواقع این اطلاعات با چنین جملاتی از سوی علی رغبتی، عضو کمیسیون مربیان خارجی وزارت ورزش تکذیب شد: «مگر ما گفته‌ایم کی روش دلال است؟! ما هرگز چنین موضوعی را بیان نکردیم. اینها مسائل داخلی فدراسیون فوتبال است و خودشان باید موضوع را حل کنند.» حالا همه اعضای فدراسیون به نفع کی‌روش علیه اسدی و وزارت ورزش جبهه گرفته‌اند.
موضع تاج و اسلامیان
در این باره تاج، رئیس سازمان لیگ و عضو
هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال حرف آخر را زد: «نباید با موضوعی به این اندازه مهم، شخصی برخورد کرد. در جریان جلسه‌ای که در پایان آن کی‌روش از خداحافظی با تیم‌ملی حرف زد، نیستم اما در جلسه سه‌شنبه صبح، قصد برطرف کردن سوء تفاهمات موجود را داریم.» از سوی دیگر محمود اسلامیان، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون نیز سکوتش را در این قضیه شکست و اعلام کرد وضع کی‌روش تنها توسط هیأت رئیسه روشن می‌شود. او شخصا علاقمند به ماندن مرد پرتغالی است اما به درستی اعتقاد دارد نباید نظرات شخصی را در تصمیم‌نهایی وارد کنیم. او از طرف فدراسیون، هرگونه اعلام رسمی جدایی سرمربی فعلی را تکذیب کرد.
علاقه دوجانبه
به نظر می‌رسد علاوه بر طرف ایرانی، کی‌روش هم علاقه زیادی به ماندن در ایران دارد. اگر باور نمی‌کنید، حرف‌های او در چند ماه اخیر را مرور کنید. کارلوس، ایران را فضای مناسبی برای کار می‌داند و در میانه‌های راه دوران مربیگری خود، پول، آسایش و احترام را توأمان با هم در اختیار دارد.

 


تعداد بازدید :  274