شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   هیجان کاذب تا ۳ ماه آینده| رضا امامی، کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام این‌که هیجان کاذب تا 3 ماه آینده در کمین بورس خواهد بود، گفت: کمرنگ شدن ریسک تحریم‌ها، فصلی جدید را در حوزه سرمایه‌گذاری و ورود دوباره نقدینگی به بورس رقم زده است. این کارشناس بازار سهام با اشاره به این‌که موضوع توافق نهایی و اصلی ایران با غرب در 11 تیرماه امسال از اهمیت بیشتری نسبت به توافق سیاسی کنونی برخوردار است، افزود: بنابراین انتظار می‌رود بازار سرمایه به لحاظ روانی همچنان در شرایط انتظار و گمانه‌زنی، دست‌کم تا دو ماه و نیم آینده به سر برد.‏
   عرضه 75‌هزار تن قیر در بورس کالا| در روز یکشنبه تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران شاهد عرضه 222‌هزار تن انواع کالا بود. در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، چهار‌هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه 196‌هزار و 590 ریال برای عرضه راهی تالار معاملات شد. همچنین تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه 75‌هزار و 400 تن انواع قیر، 28‌هزار تن انواع لوب کات، 26‌هزار تن وکیوم باتوم، 12‌هزار و 810 تن انواع مواد پتروشیمی و 4400 تن انواع گوگرد است.
    بیشترین بازدهی برای گروه حمل‌ونقل| در حالی طی هفته گذشته اغلب صنایع بورسی تحت‌ تأثیر اخبار مثبت منتشر شده پیرامون مذاکرات هسته‌ای کشور با رشد قیمتی همراه شدند که گروه حمل‌ونقل انبارداری و ارتباطات با کسب بازدهی مثبت 4.96‌درصدی در جایگاه نخست جدول پربازده‌ترین صنایع قرار گرفت. بعد از آن گروه بانک‌ها و موسسات بانکی و نیز وسایل ارتباطی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


تعداد بازدید :  176