شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه


احمد مهران‌فر با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «ما پايتخت چهاري‌ها همين الان تست گريم».

فیلمنامه سایه خیال که به زندگی و شخصیت حسین پناهی می‌پردازد، از سوی نشر آناپنا منتشر شد.

نمایش جادوگر کوچولو به نویسندگی ‌هادی حسنعلی و کارگردانی فریبا دلیری از 19 فروردین در تالار هنر اجرای خود را آغاز می‌کند.


فیلم سینمایی «آخرین شوالیه‌ها» با بازی مورگان فریمن و پیمان معادی که فیلمبرداری آن از ‌سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده بود، پس از حدود ۳‌سال سرانجام از روز جمعه در آمریکا اکران شد.

کنسرت علیرضا قربانی روزهای 27 و 28 فروردین‌ماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود.

انتشارات موسیقی «هرمس» پانزدهمین ‌سال تولد خود را با عنوان «15‌سال بازی گوش» جشن می‌گیرد و در ‌سال جدید برگزاری کنسرت‌های خود را در این راستا از سر خواهد گرفت.

مریم زندی از انتشار چاپ دوم کتاب عکس‌های خود با عنوان «انقلاب 57» در اردیبهشت‌ماه خبر داد.

نمایش «هندوانه» به کارگردانی رحیم نوروزی که در تئاتر باران روی صحنه می‌رود، در نخستین اجرا دوشنبه ۱۷ فروردین ماه ساعت 17 برای خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود.

کمدی کلاسیک «گراندهاک دی» (روز دوم فوریه) در قالب نمایشی موزیکال در برادوی روی صحنه می‌رود.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها می‌آیند» به کارگردانی «حامد محمدی» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آلبوم «میخانه خاموش» سالار عقیلی که با همکاری گروه دستان و آهنگسازی سعید فرجپوری اجرا شده، به تازگی منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.

«جیمز گان»، کارگردان «نگهبانان کهکشان»، پرفروش‌ترین فیلم‌ سال ۲۰۱۴ میلادی، تأیید کرد که قسمت دوم این فیلم را فوریه ‌سال آینده میلادی جلوی دوربین خواهد برد.

مراسم افتتاح نمایش «دومینو» با حضور بهاره رهنما، دیروز، یکشنبه ۱۶ فروردین، ساعت 30: 17 در پشت بام خانه هنرمندان برگزار شد.

احتمال اکران عمومی فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن در عید فطر وجود دارد.

کمپانی والت دیزنی پس از موفقیت نسخه‌های بازسازی شده «سیندرلا» و «آلیس در سرزمین عجایب» در گیشه، اکنون به سراغ انیمیشن «وینی پو» رفته تا آن را بازسازی کند.


پوسترهای فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی رونمایی شد.

حبیب‌الله بهمنی قصد دارد فیلم «مرگ در برلین» را با موضوع بمباران سردشت بسازد که به گفته خودش از ۲۰‌سال پیش این فیلمنامه را نوشته و بازنویسی کرده است.

در حالی که بیش از 2‌سال است فیلم سینمایی «تاج محل» برای اکران در بلاتکلیفی به سر می‌برد، اخیرا شورای سیاست‌گذاری هنر و تجربه خواستار اکران این فیلم شده است.


تعداد بازدید :  299