شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
بازار جهانی

اسکنر همراه برای گوشی‌های هوشمند
به زودی امکان تهیه تصاویر اسکن شده سه ‌بعدی با استفاده از گوشی‌های همراه فراهم خواهد شد تا از این طریق بتوان اشیای سه بعدی را به شیوه‌ای جدید پرینت گرفت. یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه Caltech تراشه دوربین باریک و ارزان ‌قیمتی را طراحی کرده‌ است که چنین کاری را ممکن می‌کند. گروه یاد شده مدعی است تصاویر اسکن شده
 سه بعدی از دقت بالایی برخوردارند.

تغییر تنظیمات مرورگر مایکروسافت
مایکروسافت اعلام کرد از این پس قابلیت عدم ردگیری کاربران مرورگر اینترنتی خود را به‌طور پیش فرض فعال نخواهد کرد. این قابلیت که قبلا در مرورگر Internet Explorer به‌طور پیش فرض فعال بود، باعث می‌شد تا فعالیت‌های کاربران در زمان گشت و گذار در اینترنت توسط سایت‌ها و برنامه‌های ثالث ردگیری نشود و حریم شخصی آنان حفظ شود.

اضافه شدن بازی «پک‌ من» به نقشه‌های گوگل
به تازگی قابلیت جالبی به نقشه‌های گوگل افزوده شده که به کاربران امکان می‌دهد بازی قدیمی و محبوب Pac-man را در همین محیط اجرا کنند. در این بازی که ابتدا توسط ژاپنی‌ها در ‌سال 1980 عرضه شد، کاربران باید قبل از آن‌که توسط سه دشمن خود خورده شوند، تمامی بخش‌های علامت‌گذاری شده یک مسیر را طی کنند. همچنین برای در امان ماندن از دشمنان می‌توان با عبور از نواحی خاص علامت زده شده نامرئی شد.

 


تعداد بازدید :  277