شماره ۵۳۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

 اعتراض با زدن چسب به دهان!
واندرلی لوکزامبورگو سرمربی برزیلی تیم فلامینگو و سابق رئال‌مادرید در نشست خبری شیوه‌ای جالب و عجیب را برای اعتراض به فدراسیون فوتبال برزیل به نمایش گذاشت. او در انتهای صحبت‌های خود چسبی را بر دهان خود زد تا این‌گونه اعتراض خود را به تصمیم فدراسیون فوتبال برزیل مبنی بر محرومیت
‌ 2 جلسه‌ای‌اش، نشان دهد.

ماراتن اجباری برای کارگران قطری جام‌جهانی
قطر درحالی میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به عهده دارد که گفته می‌شود مسئولان برگزاری مسابقات در این کشور برخوردهای غیرانسانی را با کارگران مهاجر از آسیای شرقی انجام می‌دهند. این‌بار آنها ۵۰‌هزار کارگر مهاجر را وادار کردند تا در دوی ماراتن ۲۲، ۱ کیلومتری شرکت کنند و رکورد گینس را بشکنند. بسیاری از این کارگران با حضور در این مسابقه دوی ماراتن مخالف بودند اما با اجبار در آن شرکت کردند.

حذف نام بریتانیا از فوتبال المپیک
انگلیس در نظر داشت در المپیک ریو 2016 همانند المپیک لندن در فوتبال با نام بریتانیای کبیر شرکت کند که با توجه به مخالفت ولز و ایرلند حضور تیم فوتبال مشترک لغو شد. سخنگوی فیفا در این خصوص اعلام کرده بود بریتانیا درحالی می‌تواند در فوتبال المپیک حضور داشته باشد که موافقت همه کشورهای عضو را بگیرد. در المپیک لندن 5 بازیکن ولز در تیم مردان و 2 بازیکن اسکاتلندی در تیم بانوان بریتانیا حضور داشتند.


تعداد بازدید :  271