شماره ۵۳۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين
صفحه را ببند
دعوای دوباره استقلال و منصوریان
بنر جنجال‌ساز

شهروند| با وجود گذشت نزدیک به 3‌سال از فوت ناصر حجازی، هنوز هم وقتی نام او می‌آید رعشه به تن خیلی‌ها می‌افتد. حالا چاپ عکس اسطوره فقید آبی‌ها روی یک بنر و به نمایش درآمدن آن در جریان دیدار نفت‌تهران و نفت مسجدسلیمان باعث ایجاد جنجالی دوباره در بین استقلالی‌ها شده است.
حاشیه‌های یک بنر
فردی که در جریان دیدار نفت‌تهران و نفت‌مسجدسلیمان بنری را مزین به عکس علیرضا منصوریان و مرحوم ناصر حجازی با نوشته «دوای درد آبی، یکی با قلب آبی» به ورزشگاه تختی تهران برد، فکرش را هم نمی‌کرد باعث ایجاد اختلافی مجدد میان سرمربی نفت با اعضای تیم استقلال شود. البته این بنر تحریک‌آمیز بی‌ارتباط با مصاحبه منصوریان در تعطیلات نوروز مبنی بر این‌که «آبی‌ها حجازی را خاص دوست دارند» نیست و شاید آن صحبت‌ها سرآغازی برای یک جنجال بزرگ باشد.
نقش آتیلا
در این میان آتیلا حجازی، فرزند اسطوره فقید استقلال با حمایت از منصوریان و تشکر از عاملان این بنر آتش این اختلاف را شعله‌ور کرد. این جملات حجازی را بخوانید: «من از این موضوع خبر نداشتم اما کسانی که چنین کاری انجام دادند به پدرم لطف داشتند. مسلما این بنر از طرف هیچ‌کس نبوده و به صورت خودجوش چنین کاری انجام شده است. به‌هرحال هواداران استقلال به مرحوم پدرم علاقه دارند و منصوریان هم در قلبشان جا دارد.» آتیلا درباره سرمربیگری منصوریان در استقلال هم حرف زد: «منصوریان درحال حاضر شایسته‌ترین گزینه برای هدایت استقلال است.»
واکنش استقلالی‌ها
حرف‌هایی که حجازی بر زبان آورد در کنار شایعاتی که پیرامون دستیاری او در استقلال با سرمربیگری منصوریان به راه افتاده، واکنش شدید استقلالی‌ها را در پی داشت. اولین واکنش را شاهرخ بیانی، دستیار قلعه‌نوعی نشان داد: «متاسفانه این مسائل به هیچ عنوان خودجوش نیست و فقط شیطنت یک‌سری از افراد است. آقایان که مدعی نیمکت استقلال شده‌اند، فکر نکنند که شاهکار کرده اند. نفت تهران با گل‌محمدی و فرکی هم در فصول قبلی این نتایج را گرفت چون تیم با ساختاری است و بازیکنان خوبی دارد. تجربه قلعه‌نوعی به تمام فاکتورهای منصوریان می‌چربد.» محمود فکری، دیگر مربی استقلال نیز در مقام دفاع از قلعه‌نوعی برآمد: «دیگر همه فهمیدند که این مسائل کار چه کسانی است. این سریالی که راه انداختند به ما ضربه می‌زند اما جالب است که ادعای استقلالی بودن هم می‌کنند. قلعه‌نوعی تواضع دارد که جواب حرکت این آقایان را نمی‌دهد. همین آقایان اگر جای قلعه‌نوعی بودند، تمرینشان تعطیل شده بود و زمین و زمان را به هم دوخته بودند.»
قلعه‌نوعی در تبریز؟!
در کنار این حواشی، روز گذشته برخی رسانه‌ها از مذاکره مسئولان تراکتورسازی با امیر قلعه‌نوعی برای فصل آینده خبر دادند که البته این خبر خیلی زود از سوی سرخپوشان تبریزی تکذیب شد. به نظر‌ می‌رسد این قصه سر دراز دارد و برای پی‌بردن به این‌که چه اتفاقاتی در آینده برای نیمکت استقلال رخ می‌دهد، باید تا پایان فصل صبر کرد.

 


تعداد بازدید :  169