شماره ۵۳۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

نمایش «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی، روز جمعه به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم شد.

فیلم‌های کوتاه «رویای سرخ» و «آغی» از تولیدات دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در جشنواره‌های هند و تانزانیا به نمایش درمی‌آیند.

سینمای جهان «مانوئل دی‌ اولیویرا»، کارگردان سرشناس و کهنه‌کار پرتغالی را که عنوان کهنسال‌ترین کارگردان سینمای جهان را یدک می‌کشید، از دست داد.

مراسم آغازین روز اجرای نمایش «پرواز ایکار» نوشته حسین پاکدل به کارگردانی محمد حاتمی، ساعت 17:30، روز دوشنبه هفدهم فروردین‌ماه، در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شده و در اجرای نخست خود میزبان هنرمندان و اصحاب رسانه خواهد بود.

نمایش کمدی «کلاه گلف» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مختاری آزاد فرد از بیستم فروردین‌ماه در تالار رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه اجرای خود را آغاز می‌کند.


سریال تلویزیونی «آسمان من» محصولی از سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به کارگردانی محمدرضا آهنج است که پخش آن نوروز امسال از شبکه افق آغاز شد. شش قسمت از این سریال طی تعطیلات عید امسال از شبکه افق به نمایش درآمد.

10 نویسنده به‌عنوان نامزدهای مرحله اول جایزه 10‌هزار پوندی «دزموند الیوت» 2015 معرفی شدند.

نمایش «صندوق بازی غول گندم» به کارگردانی داوود فتحعلی‌بیگی، در خانه موزه استاد انتظامی به صحنه می‌رود.


سایت بیپ تونز در ایام تعطیلات نوروزی امکان دانلود قانونی آثار موسیقایی را به مخاطبان می‌دهد و تاکنون قطعه مستور مست به خوانندگی همایون شجریان با وجود این‌که کمتر از یک ماه از انتشار آن می‌گذرد،
 26900 بار پخش شده است و آلبوم این هنرمند نیز پرفروش‌ترین آلبوم سایت بیپ‌تونز در نوروز 94 بوده است.

آل پاچینو با نمایشی به نام «عروسک چینی» به صحنه برادوی باز می‌گردد. این نمایشنامه اثری تازه از دیوید ممت است که برنده جایزه پولیتزر هم شده است.

محمدحسن معجونی زنگ آیین افتتاح نمایش «کامنت» را دیروز، - 15 فروردین‌ماه - ساعت 20:30 در تماشاخانه ایرانشهر به صدا درآورد. قرار است فروردین و اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت 21 در سالن استاد سمندریان به اجرا درآید.

اجرای نمایش «فقط به خاطر من» به نویسندگی و کارگردانی چیستا یثربی از دوشنبه 17 فروردین‌ماه ‌سال‌جاری در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر آغاز می‌شود.

تازه‌ترین آلبوم فرزاد فرزین با نام «ششم» به‌زودی و با همکاری چهره‌های مطرح موسیقی منتشر خواهد شد.

رضا صادقی به همراه گروه مشکی‌پوشان در تاریخ 10 اردیبهشت و در ساعت‌های 18 و 21:30 روی صحنه خواهد رفت. رهبری ارکستر گروه مشکی‌پوشان را در این اجرا پویا نیک‌پور برعهده خواهد داشت.

هفتمین قسمت از فیلم اکشن «سریع و خشمگین» در باکس آفیس جهانی به فروش ۶۰‌ میلیون دلاری دست یافت.

سریال پلیسی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم به زودی از شبکه اول پخش می‌شود.


تعداد بازدید :  313