شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

کسر 2    امتیاز دیگر از پارما
بعد از آن‌که پارما نتوانست طبق ضرب‌الاجل تعیین شده، حقوق بازیکنانش را پرداخت کند، 2 امتیاز دیگر هم از این تیم کسر شد. باشگاه پارما پیش از این نیز به دلیل پرداخت نکردن حقوق، با یک امتیاز جریمه مواجه شده بود و این‌بار هم به دلیل عدم پرداخت حقوق تا نوامبر، 2 امتیاز دیگر جریمه شد. با کسر 2 امتیاز از پارما، آنها اکنون 9 امتیازی شدند و همچنان در قعر جدول حاضر هستند.

بررسی پرونده تبانی در لالیگا
5 بازیکن که به اتهام تبانی تیم‌های اوساسونا، اسپانیول و بتیس مورد بازجویی قرار گرفتند با اتهام‌هایی روبه‌رو شدند. پاتسی پونیال، کاپیتان سابق اوساسونا، سرخیو گارسیا از اسپانیول، جوردی فیگوئراس و خورخه مولینا از بتیس و آنتونیو آمایا، متهمان حاضر در دومین دادگاه رسیدگی به اتهام تبانی در لالیگا بودند. فرمین اوتامندی، قاضی دادگاه پامپلونا درحال بررسی سرقتی است که گفته می‌شود طی آن حداقل 2.4‌میلیارد دلار از حساب‌های اوساسونا کم شده و همچنین درباره تبانی در فصل‌های گذشته فوتبال لالیگا تحقیق می‌کند. آنگل ویزکای که تا اکتبر‌ سال گذشته مدیر باشگاه اوساسونا بود، تأیید کرده با سرخیو گارسیا قراردادی بسته تا به بازیکنان اسپانیول مبلغ 250‌هزار دلار پرداخت کند و نتیجه بازی مقابل قرمزپوشان را در پایان فصل تعیین کنند. او در این اعتراف، همچنین از جوردی فیگوئراس، آنتونیو آمایا و پاتسی پونیال نام برد.

بیلسا و توافق با عربستان
فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال مارچلو بیلسای آرژانتینی است و می‌خواهد به هر قیمتی شده این مربی را جذب کند. عدنان المعیبد، سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان از توافق اولیه با بیلسا خبر داد:  «بیلسا موافقت ابتدایی خود را اعلام کرده است و تنها در بعضی از مسائل جزیی اختلاف داریم که این هم به‌زودی حل می‌شود. در روزهای آینده تکلیف بیلسا مشخص می‌شود.»


تعداد بازدید :  411