شماره ۵۲۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
به‌خاطر چیزی به ‌نام «همنوع»

میلاد حسنی جوان داوطلب حاضر در کمپین

21 ساله و از اهالی پایتخت هستم. به‌عنوان دبیر کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در جمعیت هلال‌احمر فعالیت می‌کنم. از 8‌سال پیش همکاری خود را با سازمان جوانان آغاز کردم و حالا 4سالی می‌شود که در «طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» مشارکت دارم.
این طرح با توجه به استراتژی 2020 فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر که مشارکت جوانان در برنامه‌های آموزشی این سازمان را دنبال می‌کند، طرح‌ریزی شده است. جوانان در این طرح آموزش‌های لازم را کسب و با اطلاعات و دانش لازم به آگاهی‌سازی مسافران می‌پردازند.
من سابقه خدمت امدادگری داوطلبانه را هم دارم و در حوادث مختلف رانندگی، عدم‌آگاهی لازم حادثه‌دیدگان و آدم‌های اطراف محل حادثه را دیده‌ام که گاه این عدم‌اطلاعات و دانش کافی منجر به یک حادثه دیگر هم شده است. متاسفانه خیلی‌ها با «خونسردی» که اولین اصل برای مقابله با یک حادثه است هم آشنا نیستند. همین مسأله باعث شد که من انگیزه پیدا کنم و در این طرح مهم، پرتلاش حاضر شوم.
انگیزه دیگر من دوست داشتنِ همنوعانم بود چراکه باید دوست داشت و چون دوست داشتن یکی از بهترین لذت‌های آدمی است در این طرح حاضر شدم. امیدوارم بتوانم در این بازه زمانی 20روزه بیشترین تأثیر را در ارتقا دانش و اطلاعات همگان داشته باشم.

 

 


تعداد بازدید :  240