شماره ۵۲۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

خداحافظی فورلان از فوتبال ملی
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال اروگوئه که در فوتبال ژاپن مشغول بازی است از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. فورلان 112 بار پیراهن تیم‌ملی اروگوئه را بر تن کرد و توانست در این مدت 36 گل به ثمر رساند. او بعد از لوئیس سوارس بهترین گلزن تاریخ فوتبال اروگوئه به شمار می‌آید. او اعلام کرده است که حتی با وجود سقوط سرزو به لیگ پایین‌تر قصد ندارد از فوتبال خداحافظی کند.

زلاتان بخشیده نشد
یوفا رسماً اعلام کرد تصمیم داور را محترم می‌شمارد و کارت قرمز زلاتان در بازی با چلسی، بخشیده نمی‌شود. مهاجم سوئدی که در جریان دیدار با چلسی بعد از برخورد با اسکار از زمین بازی اخراج شد، بعد از مسابقه ابراهیموویچ بازیکنان چلسی را به دلیل احاطه کردن داور و رفتارهایشان مورد انتقاد قرارداد.

کتاب جدید فرگی
سرآلکس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد کتاب جديدي درباره رهبري و مديريت تيم‌هاي فوتبال نوشته است. نام کتاب جدید «رهبری» است و فرگی در آن از رموز موفقیت طولانی مدتش در منچستریونایتد صحبت کرده است.

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ اروپا
در مهمترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا، ‌اینتر با اشتباهات کاریزو، 3 بر یک مغلوب ولفسبورگ شد. ناپولی با هت تریک ایگواین، 3 بریک دینامو مسکو را بدرقه کرد و سویا هم با نتیجه مشابه درزمین ویارئال پیروز شد. در این بازی، سريعترين گل تاريخ ليگ اروپا، توسط ويتولو،‌ هافبک سویا در ثانيه 13.21 به ثمر رسيد.


تعداد بازدید :  468