شماره ۵۲۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
تأسیسات دریایی قهرمان لیگ‌برتر فوتسال شد
دبل شمسایی



شهروند| هفته بیست‌وششم و پایانی لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری 7 دیدار در نقاط مختلف کشور برگزار شد تا مشخص شود بار دیگر تیم تحت هدایت وحید شمسایی عنوان قهرمانی را به دست آورده است.
یک امتیاز از قرچک برای قهرمانی
تأسیسات دریایی که پیش از این هیچ وقت حتی نتوانسته در میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال قرار بگیرد، دیروز درحالی مقابل شهید منصوری قرچک به میدان رفت که برای رسیدن به قهرمانی فقط به یک تساوی احتیاج داشت. از سوی دیگر گیتی‌پسند دل به قرچکی‌ها بسته بود که با حمایت هواداران خود بتوانند تأسیسات را شکست بدهند تا آنها برای چندمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند. وحید شمسایی که چند هفته قبل دچار مصدومیت شدیدی شده بود، مثل بازی قبل طاقت نیاورد تا فقط از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش باشد و به زمین رفت و تک گل تیمش را که سرنوشت قهرمانی را به ثمر رساند. با این‌که در دقایق پایانی شهید منصوری گل خورده را جبران کرد اما همین یک امتیاز هم برای قهرمانی شمسایی و تیمش کافی بود. گیتی‌پسند نیز با هدایت محمد کشاورز با وجود پیروزی 8 بر 4 مقابل فردوسی مشهد به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت.
شمسایی روی دور
وحید شمسایی که‌ سال گذشته با دبیری تبریز به‌عنوان مربی – بازیکن وارد عرصه مربیگری شد و عنوان قهرمانی را نیز در اولین تجربه‌اش روی نیمکت به‌ دست آورد، امسال هم با وجود تمام حرف و حدیث‌ها جام قهرمانی را برای دومین‌ سال متوالی بالای سر برد. آقای گل جهان که در سن 38سالگی همچنان نشانه‌هایی از دوران اوج خود دارد، حالا قاطعانه می‌تواند خودش را به‌عنوان یک مربی سطح بالا در ایران معرفی کند و بیش از پیش برای نیمکت تیم‌ملی مطرح شود. البته به نظر می‌رسد اسطوره فوتسال ایران همچنان قصد خداحافظی از عرصه بازیگری را ندارد و مشخص نیست چه اتفاقی او را برای گرفتن تصمیم متقاعد خواهد کرد.
سقوط ساوه‌ای‌ها با یک بازی کمتر!
در پایین جدول نیز تیم مقاومت البرز که از ابتدای فصل با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان بود و درواقع بی‌پول‌ترین تیم لیگ به شمار می‌رفت، موفق به شکست تیم شهروند ساری شد و درمقابل تیم شهرداری ساوه که پول زیادی را در فوتسال هزینه کرده بود، با شکستی که برابر تیم حفاری در اهواز داشت، با وجود یک بازی کمتر، سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد. براین‌اساس تیم‌های پایاسازه تبریز و شهرداری ساوه به لیگ دسته اول سقوط کردند و مقاومت البرز در لیگ برتر ماند.


تعداد بازدید :  548