شماره ۵۲۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
برنامه جدید تأمین بنزین نوروزی
جزئیات فروش سیار بنزین در راه‌ها



مهر| در آستانه نوروز و با آغاز چراغ خاموش افزایش مصرف بنزین ایران، نصب و راه‌اندازی ۴۲ پمپ‌بنزین سیار در آزادراه‌ها و مسیرهای گردشگرپذیر و پر رفت و آمد کشور آغاز شد. آمارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نشان می‌دهد که در طول چند روز اخیر متوسط مصرف بنزین کشور به صورت چراغ خاموشی درحال افزایش است و تا ۲۷ اسفندماه ‌سال‌جاری اولین جهش مصرف بنزین به وقوع می‌پیوندد.
داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تشریح ۳ دوره پیک مصرف بنزین در روزهای پایانی اسفندماه و ایام نوروز، گفته است: پیش‌بینی می‌شود امسال مصرف بنزین بار دیگر از مرز ۱۰۰‌میلیون لیتر در روز عبور کند.
در همین حال سیدناصر سجادی درباره جزییات برنامه‌های تأمین بنزین نوروزی مردم، گفت: برای روزهای پایانی‌ سال و تعطیلات نوروزی نصب و راه‌اندازی ۴۲جایگاه سیار سوخت در مسیرهای پررفت‌وآمد بین‌شهری در دستورکار قرار گرفته است. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مسیرهای منتهی به شهرهای حاشیه دریای خزر، مسیر تهران به مشهد مقدس، آزادراه گرمسار – قم و زنجان – تبریز به‌عنوان مسیرهایی که نصب و راه‌اندازی جایگاه‌های سیار بنزین در اولویت قرار گرفته‌اند، نام برد و تصریح کرد: بر این اساس ۳۷ جایگاه سیار سوخت در اختیار مناطق مختلف پخش فرآورده‌های نفتی قرار گرفته تا در مواقع اضطرار در امر سوخت‌رسانی به‌طور موقت در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

 


تعداد بازدید :  514