شماره ۵۲۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   فاینانس ۱۰۰‌میلیارد دلاری وزارت نفت| وزارت نفت موظف شده حدود ۱۰۰‌میلیارد دلار فاینانس در حوزه بهینه‌‌سازی حامل‌های انرژی اختصاص دهد. محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی عصر دیروز در بازدید از طرح‌های کشاورزی عجب‌شیر با اشاره به تعامل وزارتخانه‌های نفت، جهاد کشاورزی و نیرو در برق‌دار کردن چاه‌های مجاز افزود: امسال وزارت نفت موظف شده حدود 100‌میلیارد دلار فاینانس در حوزه بهینه‌‌سازی حامل‌های انرژی اختصاص دهد.

 تولید خودروی ایرانی با برند عربی در عراق| قائم‌مقام وزیر بازرگانی عراق در دیدار با وزیر صنعت ایران افزود: دولت عراق ۴۰۰‌میلیارد دلار برای بازسازی زیرساخت‌های این کشور در نظر گرفته که ایران هم می‌تواند سهم قابل توجهی در این میان داشته باشد. همچنین نعمت‌زاده در این دیدار با اشاره به این‌که توسعه همکاری‌های دو‌جانبه باید با جدیت بیشتری پیگیری شود، ابراز امیدواری کرد: با همکاری خودروسازان ایرانی خودرویی با یک برند عربی در کشور عراق تولید شود.

 میوه‌های خارجی در بازار قاچاق هستند| مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران با تأکید بر این‌که میوه‌های خارجی موجود در بازار به صورت رسمی وارد کشور نشده است، گفت: هیچ سیب، پرتقال و نارنگی در طول امسال وارد نشده و وارداتی در این خصوص صورت نگرفته است.

 پرواز دوباره آنتونوف با مجوز سازمان هواپیمایی| درحالی اواخر مردادماه امسال مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از توقف پرواز هواپیمای آنتونوف ۷۴ در فرودگاه‌های غیرنظامی خبر داده بود که در آستانه نوروز خبر می‌رسد این هواپیما با اخذ مجوز، پروازهای مسافری داخلی را انجام می‌دهد. به گزارش تسنیم، منوچهر اتقیایی مدیر فرودگاه شاهرود با بیان این‌که شرکت هواپیمایی پویا همه مجوزهای لازم برای پرواز در آسمان شاهرود را اخذ کرده است، افزود: پس از حادثه هواپیمای آنتونوف 140، دستور توقف کامل هواپیمای آنتونوف داده شد اما هواپیمایی که درحال حاضر در آسمان شاهرود مسافر جابه‌جا می‌کند، آنتونوف 74 است که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری مجوزهای لازم را دریافت کرده است.


تعداد بازدید :  528