شماره ۵۲۳ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ اسفند
صفحه را ببند
ورزش جهان

«لاهوس» داور ال‌کلاسیکو
«آنتونیو میگوئل متئو لاهوس» برای قضاوت ال‌کلاسیکوی بامداد 3 فروردین در هفته بیست‌وهشتم لالیگا انتخاب شد. رئال‌مادرید با قضاوت این داور اهل والنسیا 2 بار با پیروزی مقابل بارسلونا به قهرمانی رسید؛ یک بار در سوپرجام 2013 و یک‌بار هم در جام حذفی‌سال 2004. رئال درهر 2 دیدار با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. با این حال این تیم در جام حذفی امسال با قضاوت همین داور مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد.

گواردیولا، رئیس آینده بارسا؟
براساس نتیجه یک نظرسنجی رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و البته سرمربی بایرن‌مونیخ شانس بالایی برای احراز پست ریاست کاتالان‌ها در دوره پیش‌رو دارند. در این پرسش مطرح شد «مایلید رئیس بعدی باشگاه بارسلونا چه کسی باشد؟» که 35‌درصد هواداران به خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا رأی دادند. پپ گواردیولا، سرمربی پیشین آبی‌و‌اناری‌پوشان با 19‌درصد آرا در مکان دوم جای گرفت و خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس فعلی باشگاه بارسلونا با کسب 15‌درصد آرا به جایگاهی بهتر از سومی دست نیافت. انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تابستان 2016 برگزار می‌شود.

باخت‌هایی به ارزش 646‌هزار دلار
یک اثر هنری که تمام شکست‌های تیم فوتبال انگلیس در طول ۱۲۴‌سال بر روی آن حکاکی شده به قیمت ۶۴۶‌هزار دلار فروخته شد. این اثر هنری که به شکل یک دیوار بزرگ از جنس گرانیت است و به‌دست یک هنرمند ایتالیایی ساخته شده است به یک خریدار ناشناس در حراجی ساتبی در لندن فروخته شد. فهرست اثر خلق شده در‌سال 1999 با شکست 2 بر یک تیم انگلیس در‌سال ۱۸۷۴ مقابل اسکاتلند شروع و با باخت 2 بر یک انگلیس مقابل رومانی در جام‌جهانی ۱۹۹۸ پایان می‌یابد.

 


تعداد بازدید :  198